Sabtu, 9 Ogos 2014

Salam Syawal...

Sabtu, 9 Ogos 2014
Assalamualaikum dan salam sayang...

Rasanya tak terlambat utk Mp ucapkan Selamat Hari Raya utk kawan2 semua..
Mp mohon maaf andai ada terkasar bahasa ketika masuk ke rumah kawan2...
Maaf juga Mp mohon lantaran sudah lama tidak menjenguk bertnya kkabar...
Apapun..Mp tetap sayang kamu semua...

tepek gambar raya 2014

Beraya di kg..Suasananya cukup nyaman dan mendamaikan..
Seronok sangat2...apatah lagi dapat berkumpul bersama keluarga..

SELAMAT HARI RAYA,
MAAF ZAHIR BATIN..


Ahad, 1 Jun 2014

Taman Cinta

Ahad, 1 Jun 2014
Assalamualaikum dan salam sayang...
Terkial2 nak menulis bila dah lama ditinggalkan..segala mak nenek habuk dan sawang bermaharaja.

Tuan tanah tak sempat nak buang sawang coz bizi dgn hobi baru.
Hahaha..hobilah sangat...tapi serius,  kali ni betul2 menjadi..
Dapat mnghilangkan stress dan mnghiburkan hati.
Masa betul2 terisi.
Kalau dulu mp minat dgn pokok brrdaun..sekarang dah beralih arah pada pokok berbunga.

Bangun pagi2 terus terkam kat halamn dulu..membelek bunga  dan daun..happi sangat2 klau pokok mngeluarkan bunga yg baru..
Tak tengok sehari, seolah2 mndi tak basah..hahaha mcm orng bercinta pulak..

ok, jommm layan Taman Cinta mp..





Antara koleksi bunga dlm taman cinta mp.





Cantik dan cute kan...mana laaa hati ni boleh lupa..nak tinggalkan skjap pun dah rasa sayang..

Okehhh. Ni semua utk tatapan kawan2 yg Mp rindui..
Sayanggggg kalian semua..walau lama tak menulis, tak mengomen d blog kawan2 tapi kalian tetap dihati.

Khamis, 27 Mac 2014

Dah dapat idaman hati...

Khamis, 27 Mac 2014
Assalamualaikum  dan salam sayang..

Dah lama tak mnjenguk blog kesayangan ni..
Rasanya habuk pun dah semakin tebal dan  bersawang..
Ada kalanya rindu membuak2 utk mencoret, namun apakan daya..
Rindu juga utk membaca coretan kawan2..tapi yg dah mnjadi kebiasaan telah mnjadi luar biasa...semuanya bersebab..


Baru2 ni Mp ada tempah photobook dari seorang kawan. Dah lama sbnrnya mngidam nak benda ni..
Orng lain dah berkurun milikinya..
Tak pe, sekurang2nya Mp miliki jugak walau lmbat..



Bila dah ada photobook ni legaa sangat...tak payah risau pasal gmbar2 tu semua..
Nak tengok pun senang jer...main belek2 macam buku..
Mp beli dgn rega rm110 termasuk pos. 70 muka surat..
Gambar pun tak sempat nak edit..
Semuanya pakai pos jer...Tapi puas hati sangat...


 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang