Ahad, 1 Jun 2014

Taman Cinta

Ahad, 1 Jun 2014
Assalamualaikum dan salam sayang...
Terkial2 nak menulis bila dah lama ditinggalkan..segala mak nenek habuk dan sawang bermaharaja.

Tuan tanah tak sempat nak buang sawang coz bizi dgn hobi baru.
Hahaha..hobilah sangat...tapi serius,  kali ni betul2 menjadi..
Dapat mnghilangkan stress dan mnghiburkan hati.
Masa betul2 terisi.
Kalau dulu mp minat dgn pokok brrdaun..sekarang dah beralih arah pada pokok berbunga.

Bangun pagi2 terus terkam kat halamn dulu..membelek bunga  dan daun..happi sangat2 klau pokok mngeluarkan bunga yg baru..
Tak tengok sehari, seolah2 mndi tak basah..hahaha mcm orng bercinta pulak..

ok, jommm layan Taman Cinta mp..





Antara koleksi bunga dlm taman cinta mp.





Cantik dan cute kan...mana laaa hati ni boleh lupa..nak tinggalkan skjap pun dah rasa sayang..

Okehhh. Ni semua utk tatapan kawan2 yg Mp rindui..
Sayanggggg kalian semua..walau lama tak menulis, tak mengomen d blog kawan2 tapi kalian tetap dihati.

Khamis, 27 Mac 2014

Dah dapat idaman hati...

Khamis, 27 Mac 2014
Assalamualaikum  dan salam sayang..

Dah lama tak mnjenguk blog kesayangan ni..
Rasanya habuk pun dah semakin tebal dan  bersawang..
Ada kalanya rindu membuak2 utk mencoret, namun apakan daya..
Rindu juga utk membaca coretan kawan2..tapi yg dah mnjadi kebiasaan telah mnjadi luar biasa...semuanya bersebab..


Baru2 ni Mp ada tempah photobook dari seorang kawan. Dah lama sbnrnya mngidam nak benda ni..
Orng lain dah berkurun milikinya..
Tak pe, sekurang2nya Mp miliki jugak walau lmbat..



Bila dah ada photobook ni legaa sangat...tak payah risau pasal gmbar2 tu semua..
Nak tengok pun senang jer...main belek2 macam buku..
Mp beli dgn rega rm110 termasuk pos. 70 muka surat..
Gambar pun tak sempat nak edit..
Semuanya pakai pos jer...Tapi puas hati sangat...


Rabu, 19 Februari 2014

bila mood rajin melanda

Rabu, 19 Februari 2014
Assalamualaikum dan salam sayang...

Dah lama tak menulis..rasa kekok pulak..
Bukan tak nak menulis. Tapi..entahlah..sukar utk digmbarkan dgn kata2..
Mungkin sibuk....ya..terlalu sibuk..
Tahun 2014 ni terlalu lelah dgn kehidupan seharian..24 jam seolah2 tidak mncukupi..cepat sangat masa berlalu..

Tapi dlm sibuk2..sempat jugak Mp merajinkan diri..tu pun sebab terlalu lama dah tak pegang jarum..
Dan yg paling penting, nak cantik punya pasal..

Sebelum..



Selepas..beli renda dgn rega rm25 semeter..
cukup dgn semeter stgh jer..jahit ni pun makan masa berhari2 jugak...







Yg ni rega renda cuma rm8 jer...kalau jahit manik atas renda tu lagi lawa gamaknya..









Kalau dah keras tangan tu..cuma itu jer lah yg mampu dibuat...
Okehhhh. Mp undur pelan2 ya..

Sayang kamu semua ketat2. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Mp dah tak brpa aktif kat blog..kalau ada Sape2 yg nak berkawan ngan mp kat fb..silakan..cari jer Ruzalina Ghani..ada tersengih kat fb..tapi pm brthu nama glemer kat blog dulu ya..takut mp tak kenal...

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang