Ahad, 1 Jun 2014

Taman Cinta

Ahad, 1 Jun 2014
Assalamualaikum dan salam sayang...
Terkial2 nak menulis bila dah lama ditinggalkan..segala mak nenek habuk dan sawang bermaharaja.

Tuan tanah tak sempat nak buang sawang coz bizi dgn hobi baru.
Hahaha..hobilah sangat...tapi serius,  kali ni betul2 menjadi..
Dapat mnghilangkan stress dan mnghiburkan hati.
Masa betul2 terisi.
Kalau dulu mp minat dgn pokok brrdaun..sekarang dah beralih arah pada pokok berbunga.

Bangun pagi2 terus terkam kat halamn dulu..membelek bunga  dan daun..happi sangat2 klau pokok mngeluarkan bunga yg baru..
Tak tengok sehari, seolah2 mndi tak basah..hahaha mcm orng bercinta pulak..

ok, jommm layan Taman Cinta mp..





Antara koleksi bunga dlm taman cinta mp.





Cantik dan cute kan...mana laaa hati ni boleh lupa..nak tinggalkan skjap pun dah rasa sayang..

Okehhh. Ni semua utk tatapan kawan2 yg Mp rindui..
Sayanggggg kalian semua..walau lama tak menulis, tak mengomen d blog kawan2 tapi kalian tetap dihati.

23 ulasan:

Nor Salmi berkata...

Perasan hobi baru MP di fb. Terpegun tgk bunga2 yg cantik di taman cinta MP ni. Bunga2 ni bukan saje penyeri rumah tapi juga penyeri hati tuannya..

Rinna berkata...

cantik dan berseri laa rumah mp

zino berkata...

Sejuk mata memandang bila ada taman dan bunga..

Normi Nieza berkata...

amboi kak..dah mcm taman kt cameron lah plk..hihik

Jari Manis berkata...

No wonder lah kak MP lama menyepi rupanya dah ada hobi baru. Cantik dan segar bunga2 nya mcm kak mp jugak
Minta bunga sekuntum :-) ni boleh nama taman bunga2 cinta nih

Tihara berkata...

sejuk mata bila tengok bunga2 macam ni
keep it up MP:)

Aju Mohit berkata...

cantiknya taman akak, sejuk mata memandang kak

norh berkata...

Oh..kak pun dok menyepi jugak ke? Ingatkan sy sorg ja...anyway, csntik sangat2 taman akak n..

sud@is berkata...

jelesnya tengok macam2 color cantik la...

BUNDA a.k.a KN berkata...

wah! berseri2 taman cinta MP...

Zaitun berkata...

Betullah orang kata bila dah kenal baru jatuh cinta. Kak Zai ada baca dulu MP suka tanam pokok yang berdaun hijau saja tapi sekarang sudah beraleh ke pokok yang berbunga. Cantik kan...kak Zai rekomen cuba tanam pokok orkid pula bunganya tahan lama.

Mummydearie berkata...

Wah, cantiknya bunga-bunga ni MP! Kalau macam ni hasilnya memanglah pagi-pagi aje nak jenguk bunga dulu. Padanlah blog lama terabai, ada cinta hati baru rupanya ...

Rozita berkata...

Cantiknya taman MP...

umi alya berkata...

cantik.. (tiba2 jeles lak tgok bunga2 sedang mekar...)

eita berkata...

comel sangat

Aisy Nasiha berkata...

waw, jelesnya tengok ni,mestii MP ni tangan sejuk . itu yang menjadi pokok bunga yang ditanam. Meriah laman rumah kalau ada pokok bunga cantik macam tu...Pernah tanam kot sebelum ni?

NEKCIK berkata...

Wah wah..berkebun ropernya MP..sebab tu sunyi munyi ye...kalau dekat boleh kita bertukar munger..sebab nekcik mmg sedari dulu suka pokok bermunger..rasa gumbiraa bila pokok tu berbunga..macam berhasil lah kunun!!

Kopiolimauice berkata...

sejukkkk mta memmandang semua nya segarrrrr je ;p

Yati berkata...

Cantik kak Ina, bunga-bungaan semua. Memang sejuk mata memandang, dan boleh tenteramkan perasaan. Yati suka bunga ros tu, lembut pink dia.

NzA berkata...

meriahnya taman MP..makin berseri2lah rumah tu dgn kehadiran bunga2 yg cantik.

Mak Wardah berkata...

Sukanya saya tengok rumah MP, senang mata saya tengok, lapang dada saya, sejuk hati saya, Hobi yg sangat baik pada saya

aishah nin berkata...

Cantiknya taman MP :)

Woofer Storm berkata...

lama tak masuk sini..

P/s :lawanya uma akak..nyaman je rasa..

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang