Sabtu, 9 Ogos 2014

Salam Syawal...

Sabtu, 9 Ogos 2014
Assalamualaikum dan salam sayang...

Rasanya tak terlambat utk Mp ucapkan Selamat Hari Raya utk kawan2 semua..
Mp mohon maaf andai ada terkasar bahasa ketika masuk ke rumah kawan2...
Maaf juga Mp mohon lantaran sudah lama tidak menjenguk bertnya kkabar...
Apapun..Mp tetap sayang kamu semua...

tepek gambar raya 2014

Beraya di kg..Suasananya cukup nyaman dan mendamaikan..
Seronok sangat2...apatah lagi dapat berkumpul bersama keluarga..

SELAMAT HARI RAYA,
MAAF ZAHIR BATIN..


25 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ve aleykum salam sister. Salam Turkiye'den! :)

Umialya berkata...

Selamat hari raya MP...

Acik Erna berkata...

Selamat hari raya maaf zahir batin dari acik MP

Bunda_nora berkata...

Salam Syawal juga untuk MP sekeluarga....dah lama tak masuk sini..

Ena's Stories berkata...

Selamat hari raya MP... seronok beraya di kpg kan meriahhh

Jari Manis berkata...

Kak MP lama menyepi Jm rindu sama kamu :-)
Selamat hari raya maaf zahir dan batin buat kak MP sekeluarga
Jm x dpt nk beza mana satu kak MP mana satu anak daranya heeeee

Zaitun berkata...

Selamat hari raya buat MP sekeluarga. Meriah kan beraya dikampung, kak zai rindu sangat.

ct cheery berkata...

selamat hari raya!!!

Rinna berkata...

Selamat Hari Raya buat MP sekeluarga.. Maaf Zahir dan Batin..

NzA berkata...

lama MP menyepi.
Selamat Hari Raya

Cik Nor berkata...

selamat hari raya kak..:)

azi berkata...

Selamat Hari Raya MP......nampak ceria MP dengan persalinan merah...tak cam mana satu emak dan anak..:)

ajumohit berkata...

selamat hari raya kak, maaf zahir batin

Rozita berkata...

Selamat hari raya MP, maaf zahir batin

Nur berkata...

Selamat hari raya, maap zahir batin, kak Ina.
Kak Ina nampak sangat slim dalam gambar, dah macam anak dara akak. :)

Hanis Azla berkata...

As-salam MP...

Selamat hari raya.. Maaf zahir dan batin juga.. Berseri2 semuanya dia aidilfitri..

Mummydearie berkata...

Selamat Hari Raya, MP.

Jap, jap...confusedlah...mana mak, mana anak nih?

Be Simple Beb(BSB) - threeQ berkata...

selamat hari raya..mp

LYAfrina berkata...

salam aidilfitri dari lya
maaaf zahir & batin

Unknown berkata...

moga tak terlambat jugak untuk mengucapkan selamat hari raya dari smile ;)

eMMe berkata...

lame tak singgah blok MP... MP pun dah lame tak update blog.. tetibe tringat kat MP... ape kabar? MP.. miss u...

Ania berkata...

Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi. Blognya nice.
Jika Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
Coba servis kami tanpa registrasi:)

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Unknown berkata...

as wr wb salam tanpa ptus asah,,
perkenalkan nama kami pak luki saya dari serawa, saya adlah kuli buruh disalahsatu pabrik di serawak hidup saya sangant serba kekurangan, anak saya 3 dan istri saya hanya sebagai penjual kue keliling, kebutuhan ekonomi keluarga kami tdk pernh cukup ditambah utang yg menumpuk, sertifikat rumah dan tanah habis kami gadaikan,,saya hampir putus asah dan mengakhiri hidup dengan bunuh diri,, tpi alhamdulilah berkat bantuan teman saya yg memberikan informasi dan no hp AKI DARMO-082,310,142,255, saya disuruh menghubuginya, saya sangat percaya krn melihat kekayaan teman saya ini sudah luar biasa punyA mobil rumah dan usaha,,akhirnya saya ikut bergabung dengan AKI DARMO, saya ikuti syaratnya dengan modaal pinjaman dari teman saya,, alhamdulilah saya bagaikan mimpi setelah angka ritual dari aki 6d-uang 1 M baru saya liat langsung didepan mata saya,, semua utang saya lunas dan sekarang alhamduliah saya sudah punya usaha dan rumah idaman,,trimaksih AKI DARMO,,jika teman mau seperti saya hub AKI DARMO-di 082,310,142,255,.. demi alllah saya sudah buktikan,,gak usah yg lain hanya AKI DARMO yg bisa saya prcaya.. thanks roomnya sobat,, indahnya berbagi-ATAU KILIK- http://fleepster09.blogspot.com- ATAU BERMINAT MEMBELI TUYUL YANG MENDATANGKAN UANG BANYAK-HUBUNGGI AKI DARMO…

Mulutpayau.blogspot.com berkata...

Rindu kat blog

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang