Ahad, 16 Januari 2011

Aku Dan Kisah Hidup

Ahad, 16 Januari 2011
MARAHHHHH.......................GRRRRRRRRRRRR

Mp mmng cukup marah hari ni...marah sesangat.....Puncanya sikit jer....anak2 mrid Mp tak siapkan
kerja skolah....baru 3 mnggu skolah...dah ada yg buat prangai....
Tak bgi krja rumahkan..mak bapak komplen pulak...
Bagi pulak....tak siap....
macam2....
Rasanya kemarahan Mp smpai thap maksima...mendidih..
Mp rasa Mp lebih garang dri rimau..(bukan singa)...


Bdk2 ni pun satu hal...ada ke  Mp bagi krja skolah yg ciput pun tak boleh nak siap!!!!!
Dah bagi tempoh 3 hari..tapi macam2 alasan..
Apalagi......satu klasssss kena ngan Mp..ada yg mnangis, ada yg tundukkkkk jer..
ada jugak yg buat muka bodooooo....
ada yg sengih2 jer...macam tak de perasaan...
ada jugak yg buat muka blurrrrrr...eeeeeeee gerammmm!!!!!!
Ada jugak yg minta maaf...sejuk sikit hati...

Mp cuba mnyabarkan diri...Nasib baik tangan ni tak gatal lagi nak pangggggg....kat budak2..
kalau tak....esok tntu ada mak bapak dtang ke skolah...!!!!!!!
adoiiiiiiiii...srba salah dibuatnya...
Sabar...sabar....sabar....!!!!!!!!!!!!!!!
Tapi ksabaran kita ada hadnya...
Inilah karenah yg trpaksa Mp hadapi sbagai pendidik....Bukannya apa...nak suruh dia orang
berubah bukannya senang....
Apa yg kita buat sbnarnya untuk kebaikan dia orang..bukan saje2 suka..
Sepatutnya mak bapak pantau jugak krja skolah anak2...
Cuba lerrrr tnya @ soal sldik anak bab krja skolah ni...
krjasama mak bapak amt penting....
Tak gitu?????

7 ulasan:

taliff berkata...

Betul Sangat Tu...kekadang Geram ngn bebudak x dengar cakap nie..payah!!! Kita nak dierang maju, tapi dierang bukan nak dengar..pastu komplen kt makbpk..makbpk pulak sokong...adesss...Pening!

Jgn Marah2...meh Baca entri Nie,Mungkin dpt redakan marah :

wonderpetz dalam kesusahan

zmah berkata...

Marah!!! Jangan lah marah pagi-pagi.

Cik Moon berkata...

sabar..byk mengucap.. jgn marah2.. nanti cepat berkedut muka tu..hehe

toyolkiut berkata...

sabar cikgu..
dugaan..

MulutPayau berkata...

taliff....minta tlong ngan wndrpetz ler gamaknya..

zmah n cik moon...dah tak marah2..coz lepas jer marah bdk2..mp DEMAM....nasib badan..

t.kiut....thnks..

Mamarempit berkata...

MR hari2 bukak beg skolah hero.......kalo kita tanye...dia suh kita yg cek..haduiii....

MulutPayau berkata...

MR...cntoh ibu yg prihatin....kdng2 bukan stakat cek..tpi kena buat krja diaorang...

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang