Selasa, 18 September 2012

seronoknya......

Selasa, 18 September 2012
kalaulah hari-hari macam ni....
alangkah seronoknya...
ibarat dunia ini ana yg punya....

tapi realitinya, 
lain pulak...
Dialog tu sepatutnya:
KALAU AYANG TAK NAK MASAK,
JOMMMMMM KITA MAKAN KAT KEDAI....
psssstttt...itu dialog Mp punya...muahahaha....

22 ulasan:

missSenget berkata...

aip sis..!

mana bole malas2 masak.. hahaa...

tp mcm bestkan kalo suami tlg masak..

kak tini (umialya) berkata...

hubby akak x reti masak.. huhuhu

inazamri berkata...

asben saya kira rajin gak kalau saya malas masak tp selalunye kalau saya malas..dia ajak makan kat kedai je la hihi

Amie berkata...

he he he bestnya kalau suami sentiasa mengerti...

azi berkata...

he..he..samalah kita...kalau cik abang tolong masak..alamat sehari tu hujan tak berhenti...he..he...


p/s saya pun sama dgn. MP..kalau malas masak, makan kat kedai le jawabnya...:)

EmbunRosaliza berkata...

Assalam MP, akk selalu berangan2, tak kira lah sapa yg masak asalkan bukan akk je. Bagun tido mknan dh siap terhidang, atau blk dari jenjalan semua dh siap..tapi itu hanya lah hayalan semata2 huhu. Seronokkan bila ada org yg rajin msk

Acik Erna berkata...

Assalam MP..acik tak perlu berangan..memang dah jadi kenyataan he he

syiela berkata...

versi saya pulak.. kalau malas maggie pun ok hehehehe

Kesuma Angsana berkata...

kalau hari2 cam ni mmg best ler !

Rozita berkata...

Saya pun sama gak ngan MP. Malas masak makan kedaiii...

ummiross berkata...

Hehe..macam sama pulak dialog kita ye MP...

eMMe berkata...

Salam Kak MP, yea laa kak... sape taknak dpt cam tu... huhuhuhu...
bertuah la badan kan...
tak leh la makan kat kedai je
kene jaga makan skrg ni...
gula sudah naik, huhuhuhu....

ch000tz axoera ヅ berkata...

best lah kan hehehhehe

Nor Salmi berkata...

tak payah hari2 MP, sehari seminggupun dah cukup.. tapi, dalam mimpipun tak merasa..

azieazah berkata...

Tak kisah la makan kat kedai pun, asal saja berdua-duaan! hehehe

Deru Ombak berkata...

Assalamualaikum cikgu..

Hehehe.. Baca komen semua orang..asik tergelak2 sampai tak tau nak komen apa..

Kamariah Awang berkata...

Hubby masak, asyik2 Maggi aje... hehe..

Puteri Nurhayati berkata...

Hehhe... seronok, husband Yati masak hujung minggu. Sebab hujung minggu Yati cuti, ate.. dah masak hari-hari. :D

Aishah Jahirah berkata...

kedai pun oke la...hehee...asal dapat cuti masakkan...:)

Nur-nba berkata...

Sesekali kalau ada yg Nak masakkan sangatlah berbesar hati... :)

Puan Kutu berkata...

klu sesekali pun dh syukur,.sy nie tak pernah merasa pun kak.kesian gila kan.haha..

mama aini berkata...

ahaha..ayat kemain.. :)`jom kita makan kat kedai`..

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang