Sabtu, 24 Ogos 2013

bila budak2 datang beraya....

Sabtu, 24 Ogos 2013
Masih lagi dalam bulan Syawal..kemeriahan raya masih lagi terasa..
Kelmarin rumah Mp diserbu oleh budak2..
Nasib baik jugak dia orang maklumkan awal2 nak datang..
Mp sarankan pada dia orang, kalau nak datang..datang ramai2..
Jangan datang sorang2....
Kita pun senang jugak nak sediakan apa2 yang patut...
Sekali harung...







Kali ni Mp masak sendiri dgn bantuan kakak...yg simple2 jer.nasib baik semuanya licin dikerjakan..

kek karemal ni wajib disediakan....(yg tu jer tahu buat )


``````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
sekadar kenangan..
Gambar raya 2013...

tema ikut suka hati masing2...anak2 pakat pilih merahhhhh....





28 ulasan:

Cik Kumbang berkata...

Selamat hari raya kak MP hihi :)

Aine Ainun berkata...

Kak mp berseri ja muka. Awet muda♥.Apa rahsia..=)

Puan Kutu berkata...

meriahnya rumah kak mp bila kanak2 riang dtg beraya..seronok melayankan budak2 ni,macam2 kerenah.lawak pun ada..yg paling best msk apa pun licin

insan marhaen berkata...

SHR.

Kalau IM dapat tetamu seramai ini mau ghaflah dibuatnya.

makchaq berkata...

Anak didik MP la ni ye? Seronok bila apa yang dijamu selesai....

Dah besaq anak dara MP, mak pulak nampak muda.. Macam adik beradik dah...

Aju Mohit berkata...

seronok bebudak ni dtg beraya, rajin cikgunya melayan diorg, siap masak sume, rajin akak

mama sara nur berkata...

assalam
masih mood raya betul tu sana sini org sibuk beraya
seronok tgk tetamu dtg kan
smlm pun kawan2 anak2 dtg serbu he hee sb sekolah berganti kan jadi blk pakat dtg ramai2 tp dgn bajusekolahlah

Normi Nieza berkata...

meriahnya kak..:)

NzA berkata...

wah meriahnya...kt sini pn sama.....xmenang tngan melayan tetamu yang dtg beraya trutama anak2 murid.

Chic Na berkata...

meriahnya.. selamat hari raya kak MP..

Acik Erna berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Acik Erna berkata...

meriah bila budak2 yang ramai datang beraya ni mp

❤Kamsiah❤ berkata...

semua tu student MP ke??

Knor berkata...

ramainya...sorang2 letihlah kan...

nampak enak sungguh juadahnya

Ira berkata...

bestnye..
kek tu mesti best.. ada resepi tak MP? hehe..

intanfirdaus247 berkata...

ramai juga dak dak datang kat umh akak …selamat hari raya ya kak mp..maaf zahir batin dari intan..:)

Aishah Jahirah berkata...

anak bujang akak pakai merah ke pink...hee nampak macam pink...tp sesuai je...:)

Nazayiena Ayiena berkata...

salam syawal buat MP sekeluarga,meriahnya dgn tetamu kecik yg dtg,kwn2 anak MP ke?

ibuintan berkata...

akak pun sama MP.. minta budak2 tu datang sekali harung je, senang sekali masak

hainom OKje berkata...

Anak murid datang yeh MP...dure mereka suka kek karemel tu

MulutPayau berkata...

Aine Ainun...
Tak de rahsia lah dik...hihihi..

Makchaq...
Ya, semua tu anak didik...

Kamsiah..
Ya kak, semua tu stdnt saya..ada jugak ex stdnt...

Ira..
Resepi tu ada dik, InsyaAllh ada masa akak akan tulis..


Khai♥Rin : anies berkata...

terliur tengok kek karamel tuuuuu

MulutPayau berkata...

Aisyah..
Merah..tapi bukan merah menyala...dia orang yg pilih warna...

Nazayiena..
Salam Syawal jugak...semua tu anak didik saya...ada jgk bekas murid yg datang...

aTieYusof Family berkata...

wah...meriah dgn kehadiran budak2 ye Kak..
tetamu pembawa rezeki...:)

Kesuma Angsana berkata...

mmg seronok melayan kerenak budak2 masa raya ni kan !

umi alya berkata...

bila tu? ruginya akak tak join.. huhuhu

nea lopah berkata...

cntik lah kaler tema raya MP.

Yati berkata...

Ramainya budak datang ke rumah. Yati tak terlayan kak, kat sini. Kadang rasa cam err.. ada budak dah datang je, dia mai lagi, dia ingat kita tak tau kot. Hehe..
Cantik gambor raya kak Ina sekeluarga. :)

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang