Rabu, 6 Julai 2011

~~~~WW~~~~

Rabu, 6 Julai 2011

GERAMMMMMMM DAN RASA NAK SUMBAT CILI DALAM  MULUT SESEORANG!!!!!!

18 ulasan:

missgee berkata...

Errrrrr..
Kalo akak perlukan bantuan saya okeh :P

P/s: sabar..sabar....sabar.. :)

Kak Aya berkata...

hangat betul nampaknya ni....cuba bagitau sapa orangnya yang nak kena cili tu? biar saya tambahkan lagi cilinya tu..satu tak cukup...he he.

zino berkata...

ado yg menyanggau kang ni hehe

zul permatang badak berkata...

Lado besar tok pedah....he..he...

ajumohit berkata...

hadui ngape tu kak??? sabor2...letak belacan skalik heheheh

Zaitun berkata...

Kat rumah kak Zai banyak cili api lagi berbisa tapi apa2 pun bawa bersabar kan ke sabar itu separuh dari iman.

ainnoraini berkata...

mak aii!!!takutnye...ngerinye...

Yati berkata...

sabor, sabor, Mp! Tarik napas, lepas....

MULAN berkata...

ouucchh... saya pon tengah gerraammm ni.. ada lebih cili tu tak..? nak sebiji..

Kunang-Kunang berkata...

Assalamualaikum MP,

Weh merahnya cili tu, sama merah ngan gincu.

Mau pengsan kalau kena...

toyolkiut berkata...

hrp bukan TK ye..

ibuintan berkata...

lado api la, biar orang tu sedar diri sikit

Jendela Hati berkata...

mak aii merahnya cili... kena sumbat dlm mulut org tuh tentu2 merah muka org tu mcm cili huhu.. sabo sabo MP...

NzA berkata...

Bakpo tu MP...?????? cili jerr mulut yg xdok insuran tu....

eRiNsZ berkata...

adehhh jgan ko cili moolot ku

ammarghazi berkata...

emmm...lps nie dah tak payah pakai lipstick
lagi kot dah merah semulajadi..............
ataupun....emmm mp bagi jer penutup mulut kat
dia....mungkin dia diam jer kot, ataupun dan ataupun.....himmmm bateri dah habis nak tulis

Puan Kutu berkata...

hehe sabo2..nk cili ajak sy sekali ok.hahaha

Zefa NorAsmara berkata...

hehe.. marah betul ni.. cili api lagi pedassss!!

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang