Rabu, 14 September 2011

------- ww------

Rabu, 14 September 2011
DAKU NAK.....


TAPI.....




TAK DE.......


NAK GUNA INI KE ???????????????????????


TOLONGGGGGGGGGGGGGGGGG.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


GAMBAR PINJAM PAKCIK GOOGLE

20 ulasan:

zul permatang badak berkata...

Tak dak pitih......emmmm.....ambo tok riuh rendah,ambo duk diam dumoh.
soping??.....emmmm......makan nasik pun ikae kering......

tapi ambo shukor diiringi kesihatan yg baik......
lepah rayo ni gitulah..
tinggal pitih sekeling jah....

Fitri Senin berkata...

ish...xyh guna yang kad keras tu..nnti nak byr sakit. masa leret senyum melebar.. xpe ada masa nak kumpul duit..tp kalo brg tu memang nak pakai sgt xpela guna kad keras janji hjg bulan byr ye..

ajumohit berkata...

aju mmg takde kad tu kak, mmg tak nak apply pon, mmg diharamkan utk kaki sopping ni hihii...tapi sesekali akak zaasssss apa salahnya, tp beringat2 semasa sopping tu ;)

Kak Imun berkata...

Shopping sikit2 biasa la kan, MP. Yang betul2 perlu saja. Klu ikutkan semuanya perlu, hehehe.... Tak apa, bersederhana saja.....:)

ainnoraini berkata...

ade jugak kad keras tu..tapi jarang2 jugak gune...takuttt terlebih gune pulak
nak bayarnye sakitttt cukup bulan...

cemomoi berkata...

kata orang duit tak bule beli segala-galanya tap kad kredit bole beli jiwa raga kita... eee

Zaitun berkata...

Boleh juga gunakan kad yang berwarna warni tu tapi kenalah berhati2.

Acik Erna berkata...

MP..sabau je le..he he

azi berkata...

MP...
tunggu 22 hb ye..sabarrr...he..he..tapi jgn guna kad berwarnawarni tu..kalau betul2 urgent bolehlahhh...he..he..saya tak de kad tu..hu..hu..cik abang tak kasi..

NzA berkata...

ha.ha.ha...lepas raya anak loaded ttp mak ayah dh pokai......

missgee berkata...

hahaha..

Sama ler akak..
Telan air liur je sekarang nie..

Yati berkata...

Jangan guna kredit card, bahaya. Dok rumah je la, layan tv dari pi shopping. :)

hani@debumelukut berkata...

Tolongggggg......akak pun dah byk terguna wang plastik tu...

norh berkata...

sabar2..menabung dulu..he he

EmbunRosaliza berkata...

assalam MP, akk pun suka gak, tapi kalo takdak duit pendam je lah heheh

S..U..D..@..I..S berkata...

nak byar nnt la sakit sket.......budget2

ieja amieja berkata...

salam ziarah n follow

amie berkata...

Assalamualaikum MP,
seronoklah shopping pakai kad.... he he he... nak bayar nanti lagilah 'seronok'... sesekali bolehlah, tapi kena bajet terlebih dahulu.

missSenget berkata...

duk umah je laa kak MP

main masak2..

sedap gak dpt mkn..kekeke

Liza Razak berkata...

bahaya kalau ade kredit kad ni...takut terpakai byk..hehe

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang