Jumaat, 30 September 2011

BERKAMPUNG DI HOSPITAL

Jumaat, 30 September 2011
Assalamualaikum dan Salam Jumaat..


Semoga kawan2 semua sihat...Mp minta maaf kerana tidak sempat utk mnjenguk rumah kawan2.Melihat ntry baru kawan2, terasa tangan bagai dicucuk utk mnggalkan ulasan dan komen,namun apakan daya...Buat masa skrang, Mp kekurangan masa...Suami Mp kurang sihat, dia ditahan di wad pada 28 September..

l/top Mp secara automatik mnjadi milik hero

Semua anak Mp tdk mahu berenggang dgn ayahnya yang sakit...Jadi kami semua trpksa berkampung di hospital..Biasalah bila dop spital, mmng boring..jadi l/top Mp mnjadi sasaran mereka bertiga...

Lena betul anak Mp tidor walau di hospital...macam rumah sndiri..

InsyaAllah...sekiranya keadaan pulih sprti biasa..Mp pasti akan mngunjungi rumah kawan2..Tanpa kawan2 semua..Mp akan SUNYI..mmng SUNYI..

TERIMA KASIH kepada yg sudi berkunjung ke rumah Mp yer....terima kasih daun keladi.

24 ulasan:

Yan berkata...

semoga cepat sembuh.

Pn Kartini berkata...

Assalamualaikum..:)

Moga diberikan kesembuhan buat suami sis..dan utk sis MP..moga cukup rest yaaa...
..kiranya kepenatan yang ditanggung byk berkat pahalanya kan sis...:)

Zefa NorAsmara berkata...

Semoga suami MP cepat sembuh.. amin.

kpah k-poh berkata...

Moga cepat sembuh dan pulih seperti sediakala...aminn...

nuwairani ismail berkata...

patutlah dah lama tak nampak MP muncul di blog...insyaallah semoga suami MP cepat sembuh dan boleh pulang ke rumah cepat2...pasni kite berblogging lagi...

Amie berkata...

MP,
moga suami MP segera sembuh... banyakkan bersabar & berdoa....mudah-mudahan keadaan akan pulih seperti sediakala.

EmbunRosaliza berkata...

Assalam Mp, semoga suami MP cepat sembuh dan cepat keluar dari spital,

Pia berkata...

"semoga suami MP cepat sembuh...insyaallah.."

azieazah berkata...

Mujur pihak hospital benarkan ramai ramai meneman. Setengah hospital hanya benarkan sorang saja, kadang2 kalu kes tak teruk, langsung tak kasi orang tunggu.

Moga segera sembuh... aminnnn

Kak Aya berkata...

semoga suami MP cepat sembuh dan dapat keluar hospital dengan segera.

Puan Kutu berkata...

sakit apa yer?macam mana keadaannya dh ok?br sempat menjenguk entri akk..semoga cpt sihat yer

Kunang-Kunang berkata...

Salam MP,

Semoga suami MP cepat sihat.

ajumohit berkata...

Semoga Suami Akak sembuh segera, dgn adanya Akak Dan anak2 di sisi, pasti Suami Akak segera baiknya insya allah

insan_marhaen berkata...

Yang penting, di dahulukan.

Menjaga suami itu lebih utama dan peluang yang tak akan datang untuk kali ke2.

eRiNsZ berkata...

SMOGA CPAT SMBUH YA... N PUAN MP BOLE PI SHOPPING WITH ENCIK SUAMI HIHIHI

ikatankasihku berkata...

patut senyap jer.moga cpt sembuh :) bole BW nanti :)

anitaare berkata...

assalammualaikum mp,

moga tabah menghadapi ujian dari Allah..dan semoga suami mp sembuh dan terhindar dari sebarang penyakit..Ameen

syiela berkata...

Moga suami MP cepat sembuh dan sihat seperti sediakala

abah khalisha berkata...

Semoga hubby cepat semuh ya..tapi kadang-kadang sonok sebenarnya tidur kt hospital..hehehe..mata lali je

missgee berkata...

Mp,
SEmoga suami cepat sembuh..
Semoga hidup kembali seperti
sedia kala..

azian berkata...

ya allahhhh.....
MP, semoga ALLAH mudahkan semuanya....insyaALLAH

hani@debumelukut berkata...

Tabah lah dlm hadapi ujian Tuhan ni, semoga roomate cepat sembuh dan kehidupan kembali cam biasa..

kpah k-poh berkata...

apa perkembangan terkini..???

NzA berkata...

suami MP sakit apa???? moga cpt sembuh n take care.

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang