Rabu, 13 Mac 2013

Bukan WW...

Rabu, 13 Mac 2013

Mata utk memandang...
Bukan utk berkata2....



31 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

tapi ada juga mata yang berkata2 kak...

saniah berkata...

Klau mata ina mcm dlm gambar tu akak tahu .....ina sedang tersenyum..betul tak? :-P

Nurzakiah Hanum berkata...

setuju

Zareda Norman berkata...

radio sinar pu cakap paal mata dgn prof muhaya hari ni

Rozita berkata...

Senyum... tak perlu kata apa apa..

NEKCIK berkata...

Dari mata turun ke hati

Ema Blog berkata...

tapi awas dengan pandangan mata

azi berkata...

mengancam tau renungan mata macam tu...:)

ummiross berkata...

Mata menzahirkan hati, hati senyum, mata pun senyum juga kan MP..

Puan Kutu berkata...

mata2 boleh berkata2,cuma tanpa suara..:)

Jemarisuri berkata...

mata yang memberi seribu pengertian...hihi

Kamariah Awang berkata...

Dari mata turun ke hati...

Mak Long a.k.a Kunang-kunang berkata...

tapi dari renungan mata juga boleh mengambarkan apa tersirat dihati.

Yati berkata...

Ye ke kak? Hehe..
Boleh bagi mesej jugak apa, dari mata. Itu pun kalau orang paham. :)

Zaitun berkata...

Renungan mata datangnya dari hati.

Chic Na berkata...

renung apa tu? ;)

eita berkata...

jgan tenung lma sangar

ibuintan berkata...

dari mata turun ke hati

ieda immi berkata...

yee pandang nieee ;))

makchaq berkata...

Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam... Lyric lagu rasanya ni...

BUNDA a.k.a KN berkata...

tanpa mata pandanglah dari mata hati mu..

Nur-nba berkata...

Dari kerana mata... :)

Aishah Jahirah berkata...

mata memandang tapi hati yang menilai...mata hati penting..

izan mama mia berkata...

mata....teringat lagu mata, Nor Kumalasari

QA's ~ mamapapa berkata...

tajam sungguh pndangan mata itu :)

NzA berkata...

hanya kerana mataaaaa....yg mempunyai kuasa.......

Mak Wardah berkata...

Dari mata turun ke hati

Nor Salmi berkata...

Setuju sangat..

missSenget berkata...

mata yg memandang dah terasa berat. belum bahu yg memikul.. eh..

Nazayiena Ayiena berkata...

Dari mata turun ke hati.

Cho Zila berkata...

mata untuk memandang... itulah mata-mata...

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang