Rabu, 19 Jun 2013

hadiah lepas kursus...

Rabu, 19 Jun 2013
Aduhai...entah lah...habis jer kursus...malas pulak nak buka l/top...
Lemau jer terasa...
Mp  kursus tak jauhpun...cuma kadang2 bila bertukar angin, agak seronok jugak...
Boleh tambah rakan boleh jugak tambah berat badan...
Kali ni pun sama, peserta lelaki terlebih drpada pompuan...

Cuma yg paling Mp tak suka pasal pengurusan masa...
Alahai.....cukup menyakitkan hati..
Setengah jam lewat tu macam dah biasa...
Nak buat macam mana kan...macam2 perangai...
Nak tegur pun bukan budak2 lagi...
Kesian kat kita2 yg terpaksa menunggu...

Paling seronok, Mp jumpa seorang senior masa sekolah dulu..Mp memanggilnya Kak Ayu..
Sembang2 ngan dia pasal sekolah..macam2 tajuk yg keluar...
Seronok sangat berkawan ngan Kak Ayu....
Baik, lembut, tak sombong dan sntiasa snyum...
Habis jer kursus, tak sangka Kak Ayu bagi sesuatu utk Mp..
Tanda pershabatan yg terjalin..

set aromaterapi...baunya mmng wangi..Dah guna pun..
Dan 4 jenis pewangi badan...
Terima kasih daun keladi Kak Ayu...

Habis jer kursus Jumaat tu, 
Laling ajak ke KL menemaninya...
Tak sangka dapat hadiah lagi..katanya sempena Hari Guru dan Hari Ibu baru2 ni...
Berbaloi jugak walau penat yg teramat sangat...

Dah lama mngidam benda tak bernyawa ni...
Nasib baik laling faham...
siap ngan baju pink lagi...


Dan tadi Mp dapat kiriman drpada ummiross..FM yang amat menarik...Ummi baru jer balik dari melancong di Eropah.
Terima kasih ummi kerana mengingati...

cute dan comel...



24 ulasan:

Chic Na berkata...

banyaknya hadiah.. semua best2.. hihi..

missShila Nget berkata...

wah kak mp..

bestnya dpt macam2.. hehehe...

untung betul...

❤Kamsiah❤ berkata...

bestnya dapat hadiah byk2 hehe..akak pun dapat fm dari ummiross jugak..

Aju Mohit berkata...

byknya hadiah akak dpt, bestnya dpt iphone dgn baju pink giteww, tahniah kak!!!

Jemarisuri berkata...

bestnye dapat present mcm2...
tahniah la awak...js pun duk tunggu nk dpt phone gitu..hahaha

jarimanis berkata...

Wah bestnya dpt hadiah..siapa lah yg sudi nk bagi hadiah kat JM eh hehehe

umi alya berkata...

alahai bertuahnya badan.. tahniah MP

Normi Nieza berkata...

amboi..beruntungnya akak..:)

Sura Mohd berkata...

beruntung betul MP..hadiah semua best2..nak2 yg laling bg tu kan..rezeki tuan punya badan..alhamdulillah..:)

Acik Erna berkata...

assalam MP..tahniah dapt hadiah yang cantik.warna pink lagi

Puan Kutu berkata...

kursus klu kaum lelaki ramai mmg masalah sikit.pmpuan2 ni biasanya baik2 je kan?menepati masa.eceh!

wow rezeki balik kursus nmpknya..paling best hadiah yg pakai baju pink tu la..:)

Ucu Faridah berkata...

hadiah si baju pink dah dapat...
hadiah utk hero hindustan sempena hari bapa bln ni baju ape pulak MP.......:)

seronokkan dpt mcm2 hadiah..

Angah berkata...

wahhhh seronoknya dapat hadiah dari laling...

azi berkata...

MP...kalau pi kursus, bab menunggu orang tu dah jadi satu kemestian...

p/s seronoknya MP...dapat hadiah lagi dari Suami tersayang....:)

Zaitun berkata...

Seronoknya dapat hadiah...kak Zai pun teringin juga hehehe....

Rinna berkata...

Bestnyaa balik dari kursus dpt hadiah dari hubbyyer..

Seronoknyaa dpt FM.. :)

m.u.l.a.n berkata...

tumpang happy.. seronok kan..

Gee GTG berkata...

suke hatilah sekarang ni ye x..huhuihui..^^
tahniahlah!!^^

ieja amieja berkata...

hilang sume rasa penat lelah tu ye x?..seronok dpt cenderahati dr kengkawan ni kan..moga mood penat dah terbang dibawa angin lalu..*-*

Rozita berkata...

Waaa...cantiknya si baju pink tuuu...

hainom OKje berkata...

Wah seronoknya dapat hadiah bertimpa timpa hehe...dah rezekikan Mp hehe

Yati berkata...

Bestnya kak Ina, tipon baru. :)

ummiross berkata...

Ummi suka aromaterapi, tenang je minda.
Waa bestnya , iphone ye, tanda abang cayang tu MP.

Hehe..pemberian kecil je dr ummi MP tapi dengan ingatan yang besar.

NzA berkata...

best3X..semua hadiah xtrduga......

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang