Rabu, 26 Jun 2013

~~~~~ WW~~~~~

Rabu, 26 Jun 2013

35 ulasan:

Aisy Nasiha berkata...

haha.. banyaknya spec, nak satu..nak yg putih tu

Farah Waheda Wahid berkata...

boleh pinjam satu?

Normi Nieza berkata...

bnyaknya spek dia..nak pnjam 1 blh?hihik

missShila Nget berkata...

ahahaa..

kretif..!

ummiross berkata...

hehe..sunglasses, MP punya ke?Ummi pun suka pakai sunglasses, sebab mata lagi selesa.

Harith Iskandar berkata...

huh bkn main lg dia..haha

NzA berkata...

cerah masa depan...he3X....

:: Cik Viva :: berkata...

selalu orang cakap mata 4 je, ni dah mata 10..hehe

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Hahaha tak tahu dah biji Mata tu nak tengok :D

EmbunRosaliza berkata...

model spek mate

EmbunRosaliza berkata...

senyummm comellll manis je

Jemarisuri berkata...

mcm2 adoooooooo...hihi

Ratu Hatiku berkata...

Amboi..byknya spec...leh pinjam 1.. hihihi

Acik Erna berkata...

assalam MP..amboi banyaknya

Aju Mohit berkata...

heheh banyaknya koleksi spek dia, glemer gitu

Puan Kutu berkata...

banyaknya..pinjam boleh kak mp?mau bergaya jugak..hehe

Gee GTG berkata...

amboi.. ini namanye.. ketamakan menguasai diri..
ish..(sambil geleng kepala..)


*gurau..^^

BUNDA a.k.a KN berkata...

tayang spek yer...hingga tak ckup muka nk letak dah..

aizamia3 berkata...

yang putih cantik.. ;)

Rozita berkata...

Ni koleksi spek MP ke ? yang putih tu cantik aaaa....

Zaitun berkata...

Bergaya dengan spek yang berwarna warni.

❤Kamsiah❤ berkata...

nasib baik ada 3 ja..kalau ada 6,7..mau sampai penuh kepala berspek hehe

Ema Johari berkata...

banyaknya koleksi

sal berkata...

yg mana satu...idaman kalbu..semuanya cantik2...

aTieYusof Family berkata...

hahaa..comel lah kak:)

azi berkata...

Anak murid MP ye?....he..he...boleh tambah satu lagi tu...:)

Nor Salmi berkata...

Amboi. banyaknya koleksi..

insan marhaen berkata...

jiwa remaja memang penuh dengan idea luar kotak...

Haryati Faizal berkata...

salam kenal... jalan2 sini...
cantik blog awak...

Aine Ainun berkata...

Anak sape tu kak, kemian banyak speck..=)

nea lopah berkata...

glamer nye.....sapa ni MP?

hainom OKje berkata...

Ni gaya macam SAWAN CERMIN MATA ni MP hehe

ANIM berkata...

ni kes kena dera dengan cikgu, hee

eMMe berkata...

amboi tak cukup satu spec hitam tu.. leh amik satu dik... gi skolah pun pakai spec ni... cikgu kasi ke? hehehe...

Nur-nba berkata...

Kena buli ke ni..?? hehe

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang