Sabtu, 12 Oktober 2013

Akhirnya kejayaan milik kami..

Sabtu, 12 Oktober 2013
Alhmdulillah. ....
Lega sangat2. .macam terlepas satu beban yg berat di kepala.Akhirnya impian kami utk menang dimakbulkan. Walaupun bukan johan, namun menyandang naib johan cukup mengujakan.
Mp dan kawan2 cuma letakkan harapan di tempat ke tiga jer...apabila pengacara mjlis mengumumkan pemenang tempat ke3, terasa yg mmng dah tak de harapan..Masa tu dah nak angkat kaki dah...Terkejut bila naib johan diumumkan. apalagi, bersorak sakan budak2 tu..Nasib baik ckgu tak lompat sama..

Semua peserta hebat2..terasa kerdil jer pasukan Mp coz pertama kali mnyertai Pertandingan ni..ckgu pun masih lagi baru bljar..Kata2
PKP menguatkn semangat..Apa yg kita buat biarlah ikhlas....Dan keikhlasan ckgu yg mngjar juga faktor kmnangan.

Naib johan peringkat negeri..Fuhhh mcm mimpi..9 daerah yg bertanding...emmmmm terasa di awan-awangan...
Bila tgk muka budak2 yg happy sakan, menitis jugak air mata..
Bayangkan,  karenah 32 orng murid..macam2 ragam..Memang kena sabar betu..Dan dia orng pun sabar jugak dgn ckgu . Selalu kena marah ngan ckgu gara2 main2 masa berlatih.

Wajah2 gembira semasa naik ke pentas...
Tahniah utk pasukan bicara berirama sekolah...yg tak bestnya,  gmbar blurrrrr. Adoiiiiii,

Tak tahulah tuan tanah tu tengok apa..hihihi..abaikan
Baju batik oren sebelah Mp tu Pen Kanan Pentadbiran  yg sentiasa memberikan sokongan padu..dan sebelah kanan tu pen peg PPD daerah Mp..Beliau yg datang memantau semasa latihan.Dan kami bertigalah yg bertindak sbgai juruletih..


p/s..SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL ADHA UTK SEMUA ..
DAN SELAMAT MENJALANI IBADAH KORBAN.




23 ulasan:

Puan Kutu berkata...

wah memang jugak akhirnya..tahniah..happy for akk mp yg dh bertungkus lumus mengajar kanak2 ribena nie.hehe

Aju Mohit berkata...

alhamdulillah berbaloi penat lelah semua yg terlibat, tahniah buat sekolah akak n tenaga pengajarnya, pasni mana tau dpt offer nak buat persembahan di tempat lain pulak ;)

ibuayu berkata...

Tahniah

Acik Erna berkata...

Tahniah MP dan tahniah juga untuk murid2 MP yang berjaya..
selamat hari raya Qurban MP

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Tahniah MP.. usaha itu kan tangga kejayaan.. Alhamdulillah dah berjaya anak murid Dan cikgu.. ;)

NEKCIK berkata...

Tahniah MP..syukur alhamdulilah...bersemangat
Cikgu ngan murid skali

hainom OKje berkata...

Mau tak menangis gembira MP....kalau okje pun....apa tah lagi menang naib johan! Tahniah MP...jerih perit membuahkan hasil!

.:fyzz:. berkata...

congrats akak n the team..u ols deserved it...still ingt kenangan masa fyzz di school dulu..mmg join gak ..:))..

umi alya berkata...

alhamdulillah berbaloi ngan penat lelah selama ini.. tahniah MP

dela berkata...

Alhamdulillah... penat lelah terbalas kan cikgu... :) tahniah

MystoryPic berkata...

Tahniah untuk pasukan MP.... moga lepas ni akan terus memegang kejayaan

sal berkata...

selamat menyambut hari raya aidil adha...moga gembira dan sejahtera selalu terutama ketika berkumpul bersama keluarga dan sahabat handai...

Jari Manis berkata...

Tahniah akak..usaha tangga kejayaan..Selamat HAri Raya Aidil Adha :-)

aizamia3 berkata...

Tahniah buat semua.. puas hati kan bila berjaya meraih kemenangan hasil usaha tanpa jemu.

psstt: gambar tu blur sebab tukang amik gambar gembira tak terkata.. ;)

aTieYusof Family berkata...

Tahniah Kak..berbaloi usaha selama ini kan....rezeki utk menang...
Salam Aidil Adha:)

insan marhaen berkata...

IM ni kalau dapat lucky draw pun dah kira cukup gembira sebab tak pernah menang dalam mana-mana peraduan pun!

Cho Zila berkata...

Kira berbaloi2ler usahamu itu MP... seronok tengok anak2 yang dibimbing gembirapun dah satu hadiah yang besar untuk cikgu2nyerkan... teruskan usaha... pastikan berjaya juga nanti...

ummiross berkata...

Salam Aidiladha buat MP dan keluarga, tentu meriah raya haji di Kelantan.

Tahniah MP, terbaik!, ummi tumpang gembira membaca catatan ini.

Nafira usof berkata...

Tahniah MP dan Anak2 didik MP.
mesti kenangan manis kan~ :)

ANIM berkata...

cikgu kena belanja makan nih :-))

Aisy Nasiha berkata...

Tahniah...kali pertama masuk dah jadi naik johan.. berbaloi akak stress hari tu kan?

NzA berkata...

TAHNIAH buat MP, rakan2 guru dan peserta pertandingan....

Khai♥Rin : anies berkata...

ALFUN MABRUK!!!!

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang