Rabu, 18 Disember 2013

Akhirnya jumpa jugak...

Rabu, 18 Disember 2013
Dah lama tak bersua..
Berpisah setelah selesai exam STPM..
Memang lamaaaaaa sangat tak jumpa..
Asyik hai2 dan bye2 kat fb jer....
Tapi satu hari..Mp terbaca status kat fb yg dia berada d Vietnam..
Kebetulan masa tu Mp berada di KLIA..belum berlepas pun lagi..
Terus atur janji temu kat sana.
Kami berhubung di sana pun guna fb jer..wfi hotel pulak tu..hihihi
Dan Alhmdulillah, si dia terus ke hotel tempat Mp menginap....
Jejak kasih kami bertaut di bumi Vietnam..

Gambr ni masa kat hotel di Vietnam baru2 ni..

Tengok muka si dia tu..maintain jer..Kita rasa macam dah tua sangat bila di sampngnya..
Best pren Mp masa sekolah dulu..Dia ke Vietnam ngan famly..anak2 pun comel2 macam ibunya..
Banyak benda nak diborakkan..Nasib baik husbnya spoting sangat..
Dia yg layan anak2 dan Mp berborak dgn kawan macam tak ingat dunia...

Pertemuan diatur utk kali kedua...Si dia bekerja di Johor..tapi orang Perak..Husbnya pulak orang Ganu..
Dari Perak, dalam perjalanan ke Ganu...si dia singgah di rumah...
Makin seronoklah Mp...
Syoknya dapat borak ngan kawan lama...

Jumpa di rumah Mp pulak...


Bersama famly si dia..Harap2 ada lagi kesempatan utk kami jumpa lepas ni....

p/s..Apasal badan Mp makin bolat?????hihihi terlebih makan kot....
psssttt jgn tanya berat berapa...tu soalan maut..ahakssssss...

31 ulasan:

Chic Na berkata...

sama2 dok malaysia tapi jumpa kat vietnam.. hehe.. kenangan terindah tu.. :)

ZalinZalina berkata...

Bestnye dapat jumpa kawan lama kan MP...dasat tu leh jumpa kat Vietnam :)

Aisy Nasiha berkata...

Berapa lama dah tu tak jumpa? Alhamdulillab Allah temukan selepas lama tak jumpa.. saya tumpang seronok..

MulutPayau berkata...

chic Na...
Tu laaaa...kat malaysia tak jumpa..tapi mmng seronok sangat..

ZZ..
Memang best..hehehe...Vietnam menemukan kami...mmg tak sangka betul..

Aisy Nasiha..
Hampir 20 tahun jugak tak jumpa...mmng dah lama sangat...syukur sangat.dapat jumpa kembali

hainom OKje berkata...

Memang le seronok dapat jumpa bestpren....dah katanya bestpren sama le pulak gi Vietnam yeh....

❤Kamsiah❤ berkata...

akak nk blk 21 ni tp tak pasti lagi ke gua musang atau tak..:)

Jari Manis berkata...

Wah..lama betul tak berjumpa..kiranya FB ni boleh menghubungkan kembali kenalan yg lama kan..

umi alya berkata...

alorrr mp, bulat xper, janji maintain cun & cik abe syg

missShila Nget berkata...

bestnyaaa....!! mesti rasa terharu sgt..

manade bulat kak mp..
cantik la tu..

Normi Nieza berkata...

bestkan jumpa kawan lama kak..:)

Fiza Rahman berkata...

Memang best kalau dpt jumpa kawan lama kan kak.

t.a.t.a berkata...

Pipi masing².. wau! Pau!

Ema Johari berkata...

sudah pasti macam-macam cerita di kongsikan..

AziE berkata...

Memang seronok kan

eMMe berkata...

tgk same sama muka belia, tk nampak pun cam ada anak / mcm dah kawen, heheehhe...

Khai♥Rin : anies berkata...

jejak kasih ka ni? ;-)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Bila nak berjumpa tu.. dinegara org bersua ye MP... Memang seronok sahabat lama kan ;)

Kopiolimauice berkata...

klu dah rezeki kt vietnam jumpa nye yer.. jauh tu ;)

Zaitun berkata...

Small world...nampak comel walaupun sudah ada anak.

azieazah berkata...

Seronoknya jumpa kawan lama. Seronoknya jalan-jalan ke Vietnam..

Nafira usof berkata...

waaahhh.. jumpe kat obesi yer~
jodoh berjumpa kat sana yer~

seronok bila dapat jumpa kawan2 lama kan~

Mak Wardah berkata...

Mp lama dah dtg....jauh jejak kasihnya, di perantauan. Seronok nya mp tapi tak bolatpun....

Roha berkata...

tahniah ye MP,jumpa kawan lama semoga jalinan persabatan MP ngan kawan tu berkekalan :)

QasehnyaRania berkata...

morning akak.
wah, jauh nya brjmpa kan. vietnam tu
mmg sgt indh utk dikenang
sy doakan smga pershabatan yg tjalin terus utuh terjalin.aamiin

Marya Yusof berkata...

As salam MP,

Marya pun rasa seronok bile baca jejak kasih ni... mmg seronok bjumpa kembali kwn lama, byk cite dolu2 nk cite balik kan... semoga silaturrahim berkekalan...

Rasp berkata...

jejak kasih bertemu di vietnam...kelazzz...
hehehehehe sronok kan jumpa kawan lama...
memang byk ler nak dibualkan...

Ena's Stories berkata...

mesti terimbau kenangan dolu² kan MP

Vee Za berkata...

dah tentu borak sakan . dunia maya yg x de sempadan .

Puan Kutu berkata...

sama cantik dan sama muda je sy tgok akak berdua ni..kak mp mana ada tua,takde gemuk pun sy tgok

kacang buncis berkata...

salam..persabatan kekal selamanya :)

Mummydearie berkata...

Bila berjumpa kawan lama ni memang banyak yang dah berubah ya MP. Abaikan ajelah kematangan dan segala yang semakin membesar. Dah lumrah alam...hehehe....

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang