Selasa, 15 Februari 2011

Aku Dan Catatan

Selasa, 15 Februari 2011
BERSYUKURKAH KITA??????


Saat kita berjalan kaki....
~ Alangkah bagusnya jika aku memliki sebuah basikal..

Ketika kita berbasikal....
~ Kalaulah aku mmpunyai sebuah motosikal.....

 Setelah kita berjaya memiliki sebuah motosikal...
~ Alangkah seronoknya jika aku memiliki sebuah kereta...tentu aku akan cepat tiba ke destinasi..
Aku tidak lagi berpanas dan berhujan..

Dan setelah  kita memiliki sebuah kereta..
~ Aku akan lebih bahagia jika mmliki sebuah kereta mewah seperti si polan tu..
Semua orang pastinya trpegun melihat aku..

#Mengapakah kita tidak pernah BERSYUKUR dgn apa yang kita ada?????

#Mengapakah kita selalu mmbndingkan diri kita dng orang lain...??????

.....Hidup kita cuma smntara....suatu masa kita akan kembali kpdNYA......


4 ulasan:

Eza berkata...

so..bersyukurlah dgn apa yg kite miliki...

Latest entry:My hero died on Valentine's Day!

sadrina berkata...

hehe btl2 ckgu

CGojes berkata...

Begitulah manusia.. Ku jua kdg2 begitu.. hahaha... ;o)

Kak Mahh berkata...

Betul sepanjang masa kita perlu BERSYUKUR

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang