Ahad, 17 April 2011

Aku Dan Catatan

Ahad, 17 April 2011
SAHABAT

PERSAHABATAN UMPAMA 2 BIJI MATA KITA...



KADANG2 IA BERKEDIP BERSAMA

MELIHAT BERSAMA

MENANGIS BERSAMA

TIDUR BERSAMA

MESKIPUN 2 BIJI  MATA TIDAK PERNAH MELIHAT ANTARA SATU SAMA LAIN

SEMOGA PERSAHABATAN KITA JUGA BEGITU...



10 ulasan:

Insan Marhaen berkata...

kekadang juga umpama matahari dan bulan. berkawan tapi tidak pernah bertemu. namun saling perlu memerlukan...

lea berkata...

analogy yg menarik =)

zino berkata...

cuma bila kenyet mata je tak sama satu buka satu tutup hehe

toyolkiut berkata...

ye la kak..
sama2 melihat, sama2 terpejam..
sehati sejiwa sungguh mata kita kn?

kak, jom menulis..
TK nak jugak suruh akak join..
please..
(saje nak ajak akak makan kek lapis)

ammarghazi berkata...

jika mata sebelah sakit....yang sebelah nak kata apa ??

MOKCIK AZWA berkata...

Salam kenalan mesra untuk Mulutpayau...

ooo..patutlah mata ku bergerak2 sebelah...rupanya nak dapat kawan baru... hehehe

MulutPayau berkata...

IM......tanpa bintang...bulan hilang serinya..

Iea....trima kasih..

Zino...yer lah...tak perasan pulak..bila kenyit..satu trbuka dan satu tertutup...

MulutPayau berkata...

Adik TK...akak mmng suka menulis ..tapi nak tulis sajak macam TK rasanya tak brapa pndai...
Kek Lapis.....nakkkk...akak suka..

Ammar....bubuh jer ubat pada mata yg sakit tu...

Mokcik Azwa..heheh...selamat brkenalan..mataku pun brgerak juga...

cemomoi berkata...

bagai aur dengan tebing

Yati berkata...

Susah nak cari sahabat yang sama-sama dan tetap bersama dalam semua perkara. :)

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang