Rabu, 27 April 2011

CANGGIH KE TELEFON KAMU????????

Rabu, 27 April 2011


Sebut saja telefon bimbit.....
Tak kira siapa...kecil atau besar, tua atau muda..semuanya  mnggunakan telefon..
Tak kisah..sama ada telefon tersebut canggih atau tidak...mahal atau murah..



TETAPI...

APA GUNA  KITA MEMPUNYAI TELEFON..

JIKA.......

TIDAK ADA LIPUTAN....

BATERI HABIS..

TIDAK ADA KREDIT..

Secanggih manapun telefon kita..
masih tetap tidak boleh
digunakan...


OLEH ITU JANGAN JADIKAN DIRI ANDA SEBUAH TELEFON BIMBIT
YANG TIDAK ADA BATERI DAN TIDAK ADA LIPUTAN...

P/s...MP ada telefon yg canggih...tetapi tak reti nak guna...

10 ulasan:

Yati berkata...

Telefon Yati tak canggih pun. Cuma boleh call dan sms. Itu pun, selalu habis tempoh kredit, tak leh call orang. :)

LindaRahim berkata...

telefon sy sgt canggih sebab leh lempar2 je...hihi...x kuasa nk tukar baru...nanti syg nk lempar2...janji ada liputan...beteri x abis...kedit nimbun...hihi...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ berkata...

as salam, BSB pakai sony jer..guna utk call hubby & mak, sms adik2 dan yg paling penting ambil gambor masuk blog...heehee

cik aisha berkata...

nset sy langsung xcnggh...blh col n msg je...huhuu

zmah berkata...

Bagi akak lah kalau MP tak tahu guna phone tu....

puanraden berkata...

Kalau tak reti guna...meh sini...akak mmng pndai guna..

MulutPayau berkata...

Yati, Linda...yng penting boleh call dan msj....heheh

BSB...dulu saya pun guna Sony..mmng best coz gmbarnya mmng terang dan jelas..walau dah ada tlpon lain...Sony tatp guna utk ambik gmbar..

MulutPayau berkata...

Cik Asya....jnji leh call n msj..nak berfb ngan blog..baik guna kmputer jer..


Zmah dan Puanraden....
hehehe..nak guna tpi mcm tikus tgk besi...

zul permatang badak berkata...

Untuk hello je......yg lain2 tak penting...

SMS.....tak minat,malas nak taip....

zino berkata...

talipon saya ok la... tapi GPS dia tak bercakap bisu.. kalau sorang susah gak nak minta tunjuk arah..

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang