Khamis, 14 April 2011

HANYA UNTUK WANITA...

Khamis, 14 April 2011
AWASSSSSS...... LELAKI  KASANOVA DAN PISAU CUKUR...!!!!!!!


ENTRY NI HNYA UNTUK DIBACA OLEH KAUM KERABAT DAN SEJENIS NGAN MP SAHAJA...

Lelaki........hnya BERMODALKAN AIR LIUR..mampu menawan wanita dan memporak-perandakan serta mnghancurluluhkan hati wanita..Dan malang sekali jika sseorang wanita sanggup MNYERAHKAN BODY serta WANG RINGGIT kepada lelaki yg mmng mmpunyai pelbagai jenis KAKI ni............

gambar pinjam dri pakcik google
             <<<<lelaki kacak biasanya sering mnggunakan wajah mreka utk mmprmainkan wanita>>>>>>


Sebagai wanita, kita perlu BERHATI-HATI agar kita tidak menjadi TIPAH TERTIPU.......Telitikan ciri2 lelaki kasanova dan pisau cukur yang diberikan di bawah..


CIRI-CIRI LELAKI KASANOVA

1. Berpenampilan hebat dan akan sentiasa kelihatan tampan bagi memudahkan mereka mencari mangsa supaya wanita mudah tergoda.

2. Lambat berkahwin dan sukar memberikan komitmen terhadap perkahwinan. Mengelak ketika diajak berbicara soal kahwin dan keluarga...Mereka hanya inginkan kseronokan..

3. Sukar menepati janji....mana mungkin dia menepati janji kerana dia mempunyai ramai teman wanita yang menuntut  janji darinya.

4. Sukar dihubungi....Taliannya akan sntiasa sibuk krana telah menjadi hobinya bergayut di telefon untuk berjanji dan mngayat wanita yg boleh dijadikan mangsanya.

5. Suka mempermainkan perasaan wanita.....akan  meninggalkan wanita begitu saja stelah apa yg diingininya tercapai.....

6. Mata keranjang......pantang melihat wanita lain yg berdahi licin..matanya akan melilau mngekori gerak-geri wanita trsebut biarpun anda ada di hadapannya...seolah2 anda tidak wujud!!!!!!!

CIRI-CIRI LELAKI PISAU CUKUR

1. Penampilannya sama dgn lelaki kasanova....

2. Kaya dengan alasan ......mereka mahir mencipta alasan untuk mngikis harta dan wang tunai mangsa...Biasanya alasan..menolong kluarga di  kg atau masalah perniagaan......wanita snggup mnghabiskan wang simpanan semata2 ingin menolong lelaki jenis ini..

3. Bijak merayu dan menagih simpati.....Mereka memang pakar bab merayu dan mnggunakan kepakarannya untuk mndapatkan apa yg diingininya..Sikap wanita yang mudah kasihan dan berhati lembut sering menjadi mangsa...

4. Tiap kali keluar bersama....dia tidak akan mngeluarkan belanja..Alasannya, trtinggal dompet, terlupa bawa kad kredit dan mcm2 lagi...

Seseorang wanita perlu bijak dlam menilai lelaki sprti ini....Jangan mudah terpedaya dan tergoda dgn kata-kata dan pujuk rayu lelaki buaya darat, buaya tembaga, buaya temberang, buaya kepala dua dan macam2 buaya lagi......Siapa tahu, teman sebelah kita tergolong dlam lelaki seperti ini...Dan jika benar BERTINDAKLAH sebelum diri kita menjadi MANGSA dan PARAH...!!!


 

13 ulasan:

Insan Marhaen berkata...

IM lelaki biasa jer...

kpah k-poh berkata...

tapi kan MP..wanita2 memang mudah tergoda dgn ciri2 lelaki2 mcm ni..hmmm..Jadi wanita pun salah jugak..kan...

missSenget berkata...

eekekke...

sokong kpah....

adeii....

MulutPayau berkata...

IM...biarlah menjadi insan biasa yg kaya dgn budi bahasa drpada mnjadi luar biasa yg penuh dgn tipu helah...

MulutPayau berkata...

Kpah....
Tu yang susah....ciri2 llki cam ni mmng disukai wanita...sbb llki mcm ni hensem.....wanita mudah trgoda......kena hati2....jngn dah terkena baru mnyesal...

MissSenget...
cari yg hensem tak salah....tapi kena beringat sbelum kena........aduhhhhh...susah jugak tu..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ berkata...

as salam, wanita skg bukan pandang ruper jer poket pun diaorg pandang gak?

Yati berkata...

Dulu pernah la sebelum kawin terjerat dengan lelaki camni. Nasib baik la Tuhan tunjuk apa yang dia buat di belakang kita. Hikmahnya, Tuhan berikan lelaki yang lebih baik, walau pun dia takde la hensem pun. (husband Yati la). :)

zino berkata...

tak baca pun lalu je hehe

MulutPayau berkata...

BSB
w,salam...ada rupa..poket penuh...itulah ciri2 lelaki idaman skarang ni.....


Yati....
Alhmdulillah..ada hikmah di sebalik semua tu...Semoga kebahagiaan menjadi milik Yati hingga ke akhirnya..

MulutPayau berkata...

zino...nak lalu..silakan..silakan..jngn malu2...

Piasara berkata...

"pernah ada bf kacak giler..bila keluar org asyik tgk dia jer...pastu dia pun perasan lebih..last2 goodbye,hehhee...kenangan silam ni..apapun yg hensem ke tak...yg lawa ke tak,paling penting hati.."

Piah Becok berkata...

oooooooooooooooooo... tapi pempuan pun ade yang lembik gak.. baru ayat sikit dah lentok cam xde tulang. pastu kene buli kene tinggal nak terjun kb ball laa.. klcc laaa... baik le gi main bungee jumping kan?

MulutPayau berkata...

Piasara.....ya..yg paling penting hati...tak de guna rupa kacak tapi prangai entah apa2...


Piah.....pompuan jenis tu yang bnyak terkena ngan lelaki ...silap sikit trjun bngunan...aduhhhh..kesian ngan kaumku..

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang