Jumaat, 13 Mei 2011

13 MEI......YG SENTIASA DIINGATI..............

Jumaat, 13 Mei 2011
13 Mei..tarikh keramat dlam hidup aku....Dua hati menjadi satu..Cinta yg disulam mnjadi realiti..Resah rindu yg sentiasa bertamu mnjadi hak milik abadi..Ingin bercinta hingga ke syurga, impianku selama ini..

Menyulam cinta ..kadang berteman air mata..mnjadi kenangan sepanjang hidupku..Terlalu bnyak suka duka yg trpksa ditempuhi ...sebelum diijabkabul..sehinggalah bergelar isteri dan ibu..Segalanya perlu ditempuhi agar r/tngga yang dibina sntiasa belayar di tasik madu..bukn lautan hempedu.

Hingga kini setelah dikurniakan tiga orang permata hati....kami masih lagi di alam cinta yg mngasyikkan Baja cinta sntiasa disemai agar subur merimbun..Alhamdulillah....sepnjng prkahwinan, suami tdk prnah mnggikan suara padaku apatah lagi utk memarahi, mngherdik dan mnjentik tubuhku.juga sntiasa mnghormatiku sbagai seorang isteri.. Dia sentiasa mmberi kebebasan dan kepercayaan kpadku dalam melakukan apa jua perkara asal tdk melanggr hukum...Mmng aku rasakan aku paling bertuah.....Suami tdk pernah berkira dlam apa jua perkara...

Setiap tahun..tarikh keramat ini sentiasa aku nntikan...kami akan memilih destinasi percutian utk kami berdua mngimbau kenangan lama tnpa anak2..dan paling aku nntikan hadiah istimewa drinya.....

Semoga ikatan perkahwinan ini berkekalan hingga ke hujung nyawa...Harapanku agar kasih sayang antara kami terus mekar dan sntiasa merimbun bersama anak2 permata hati kami..........

22 ulasan:

pB berkata...

semoga terus bahagia

Yati berkata...

Happy anniversary, mp dan suami! Semoga kekal hingga akhir hayat. :)

zul permatang badak berkata...

kekal bahagia...selamat ulang tahun..m/p dan suami...

S..U..D..@..I..S berkata...

tak pandai mask pun takpa..
apa pun asalkan redho suami....jalan

Jendela Hati berkata...

Happy Aniversary! moga berbahagia selamanya hendaknye! Amin.

MulutPayau berkata...

PB, Yati,Zul, Jendela Hati..
Terima kasih yer..

Sudais..
Tu laa...dah lama kawin pun masih tak reti masak..Nasib baik suami jenis yg tak kisah..

Yan berkata...

ALHAMDULLILAH semuga berbahagia hingga akhirat.. AMEEN

zino berkata...

tahniah... semuga kekal bahagia...

cik aisha berkata...

happy anniversary..semoga kebahagian terus menjd milik MP sekeluarga,amin..:)

MulutPayau berkata...

kepada kawan2 yang sudi bgi ucapan dan komen utk ulang thun prkahwinan Mp..ribuan trima kasih diucpkan..tak tahu mcmmana semua ucapan dan komen tu hilang...

missSenget berkata...

tahniah kak...

moga kekal hingga ke syurga..

syukur dapat pasangan seperti tu..

zul permatang badak berkata...

Komen saya juga hilang....saya ganti komen baru.........tapi nasib baik sajak2 saya tak hilang.......terkejut kompt. bermasaalah......

tahniah...happy ulang tahun....semoga berkekalan...bahagia selamanya........

Yati berkata...

Blogger punya mainternance hari tu la ni, sampai hilang dibuatnya komen semua. Sabor je la, kan.

zino berkata...

oops komen sebelum ni dah hilang ke? hehe.... ok lah nak ucap sekali lagi selamat hari ulang tahun perkahwinan.. semuga kekal bahagia..

MulutPayau berkata...

MissSenget...terima kasih..

Zul..nasib baik yer...terima kasih..

Yati...heheheh mmng kena sabar...

Zino..mmng hilang..sedihnya...terima kasih sekali lagi.....

ibuintan berkata...

selamat ulangtahun ...tahniah

moga terus diberi kebahagiaan hingga hujung nyawa, insyaallah

masaklah dengan kasih sayang, pasti anak2 dan suami suka

norh berkata...

semoga berbahagia selamanya.. :)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ berkata...

Happy Anniversary semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..insyaallah.

ainnoraini berkata...

selamat menyambut ulang tahun..semoga berbahagia selama-lamanye...

MulutPayau berkata...

Norh, BSB, Ainnoraini....
Terima kasih...semoga kebahagiaan ini berkekalan..

Ibuintan...
Terima kasih...betulkan...kalau kita msak dgn kasih sayang...pastinya suami dan anak2 suka...

nyanyisunyi berkata...

Baarakallahulakumwabarakalaik...
muga berkekalan dalam bahagia hingga di SANA bertemu jua..

MulutPayau berkata...

NS...terima kasih..itulah harapan kita..

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang