Rabu, 18 Mei 2011

SERIUS NI......!!!!!!!

Rabu, 18 Mei 2011
Serius ni....mmng serius!!!!!!!...Dah lama Mp mngidam nak makan bnda alah ni...Bila trjah blog rkan2 yg ada bnda ni...aduhhhhh..trgugat iman...Bila kawan Mp AMG brthhu yg dia dapat makan bnda ni di Perak..makin brtmbah kejelesan Mp....Smnggu..dua mnggu mnunggu..tak dapat jugak...akhirnya Mp pendamkan sebuah duka....

Dan hari ni....tetiba jer penaja Mp bawa balik bnda ni....suka...mmng suka...senyum memanjang Mp..Akhirnya impian mnjdi knyataan....tak de lagi angan2... Dapat jer..Mp bedal sepuas2nya..Nasib baik anak2 tak suka....Mp ngadap ler sorang2...Mmng puas hati..

Inilah yg mngganggu tdor Mp siang dan malam......


 SERIUS NI....!!!!!

 CINTA UMPAMA LAMPU ALADDIN...PERLU DIGILAP  DAN DIGOSOK
UNTUK MENDAPATKANNYA..


P/S....mulai esok..Mp akan bercuti dari kerja, berblog dan berfb.....utk mnymbut ulang thun prkahwinan di suatu destinasi...
kpd sahabat...kalau rindukan Mp..jnguk2 lah fb Mp yer....



13 ulasan:

nyanyisunyi berkata...

wahhhh!! sedapnya...NS pun lama mengidam dah buah ni..walaupun dlm bulan lepas dah dapat merasa sepuas2nya..tp memang tk puas pun..hehehe..kalau dah suka tu bukan kira...

p/s amboi..nak kemanalah tu berhoneymoon lagi...cecite cecite..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ berkata...

Selamat Bercuti...g mana tueee????

toyolkiut berkata...

ala..
musim ni TK pun x mrasa durian lg..
jeles ni..

eh, akak nk bcuti k mana?
obersea ye?
ole2 utk TK jngn lupa tau..
hehe..
best nya..
pegi skeluarga ke kak?

MulutPayau berkata...

Ns...mmng kita serupa...suka sngat ngan raja buah ni..
Yesssss...Mp akan brhnymoon ...ke mana?????? Biarlah rahsia..


BSB.....Terima kasih...heheheh bercuti sambil brshoping..

MulutPayau berkata...

Adik Tk..
Fuhhhhh...mmng sedap...ada lagi umah akak ni..jomlah!!!!

Alaaa..Tk ni mmng pndai ngendap yer...negara sebelah jer...pasal ole2 tu..bereessss....

Akak prgi hnymoon..mana leh bawa anak2...hehehe

azieazah berkata...

Happy Anniversary dan selamat bercuti. Moga jodoh berkekalan selamanya.

Durian ni memang syok!

zino berkata...

kalau kami beli pun.. saya dengan mem je yg makan yg lain ambik seulas dua je dah....konyang den hehe

zul permatang badak berkata...

cantik ulas tu.....penuh isi......
ni......yang hidup memang indah....
hidup biar sedap......

ainnoraini berkata...

baru jer beli minggu lepas...masa balik kg perak..
mmg sedap tu...

nak bercuti kemana tu...

LindaRahim berkata...

ish...sy pun hantu durian gak...tp x berani beli sendiri sbb suami yg pandai pilih...paling best bila durian kat kg da mula gugur...paling paling suka...bila mak dah siap2 kopek...taruk dlm peti ais...pas tu call...bila nk balek????...durian mak dah simpan ni...hihihi...

Zaitun berkata...

Durian rupanya,kak Zai pun suka gak.

Selamat berholiday.

Myfrin's story berkata...

Salam, MP. Ooo...untung besar MP ya, anak2 tak suka durian, MP bedal sorang2, haha... Anak2 kak semua suka durian, huhu......:D

MulutPayau berkata...

Azieazah...terima kasih..

Zino, Linda, ainnoraini, azie, zul...kita sama2 pnggemar durian rupanya..hidup ini mmng sedap..


Kak Zai...terima kasih..

Kak Imun...sbenarnya kalau makan ramai2 lagi sedap ....Tapi suami dan anak2 Mp mmng tak brapa suka ngan durian.

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang