Ahad, 22 Mei 2011

BULAN MADU HEMPEDU.....

Ahad, 22 Mei 2011
Mmng seronok!!!!! Stelah memujuk penaja, akhirnya Mp berjaya juga ke Bndung utk kali kedua 2011...Bulan Feb baru2 ni Mp dah pergi..tapi krana tak puashati bab shoping, Mp trpksa merayu penaja ke Bndung sekali lagi...Kali ini alasan Mp utk bulan madu smpena u/thun prkhwinan kami...Padahal dalam hati..soping...soping...soping....Nasib baik penaja Mp brstuju...

 sorri pic gelap...guna telepon zaman kuno..


Empat hari tiga mlm berada di sana....cukup utk Mp soping sakan...Penaja menaja sepenuhnya segala keperluan...Nasib baik kawan penaja di sana cukup sporting.....sebuat jer tempat mana nak pergi.segalanya bisa di atur...dan pastinya tempat2 dituju adalah tempat yg bolh Mp beli apa2 yg patut...Mp cukup suka ke factry outlet.yg mnyediakan plbagai pakaian brnded....

TERMINAL TAS....mcam2  ada...

Berkunjung ke Bndung mnjdi satu kewajipan utk ke Pasar Baru...Macam2 ada di sini..Harga yg ditawarkan mmng murah...Rasanya Pasar Baru ni ada 6 tingkat..Tapi Mp cuma ke tingkat 2 dan 3 sahaja utk layan baju dan tsktil..


Rambang mata melihat plbagai jenis kain yg terkini...

Penaja Mp pulak makin keruh mukanya...apa taknya..berulang kali prtnyaannnya Mp tak jawab...Soalan cepumasnya...EH, KITA DATANG NI NAK SOPING KE NAK APA???? heheheh...
Dalam hati Mp jawab jugak...NAK SOPING!!!!..Tapi tak berani nak ckap terus terang...Takut di tarik balik semua tajaan...padan muka nnti...


Makan nasi atas daun pisang (Restoran Alas Daun) Pkrja restran tu tak payah susah2 nak basuh pnggan..senang kerja dia orang..


Rasnya kali ini bukan bulan madu..dah jadi hempedu utk penaja Mp..tapi menjadi madu  yg paling manis buat Mp...kena mohon ampun dan maaf dgn  penaja.......

Mnyibuk jer gmbar ni.......tak de kena mngena ngan tempat soping..cuma keta tu yg bwak Mp g soping merata tempat...


p/s....walau apapun..utamakan barangan buatan Malaysia....

19 ulasan:

mommyYen berkata...

bes nya soping soping..huhu

Along Maklong berkata...

bestnya dapat shopping keluar negara..

Insan Marhaen berkata...

kenapa pula tajuknya ada hempedu?

khalidahmacambaguss~O_o berkata...

bestnye shopping.. ni yg nak gi gak nih.. hehe

Nieda berkata...

sukernyer dapat soping moping.

MiZ Rayy berkata...

waahhh.. sronoknyaa... =)

mommylavender berkata...

pompuan lau dapat soping mmg seronok...yang hempedunya en somi ler...kite pusing2 cari barang die dah penin..hee

MulutPayau berkata...

MommyYen, Nieda, Miz Rayy, Khalidah,Maklong..
Mmg seronok kalau dapat soping...prmpuan dan soping mmng tak dpat dipisahkan....tapi buka sllu dapat soping gila2 ni...heheh

MulutPayau berkata...

IM...hempedu bagi suami coz trpksa mngluarkan blnja utk semua perblnjaan trmasuk bab soping...

MulutPayau berkata...

Mommylavender...
seronok sakan...kalau boleh semua nak dibeli..
Kita mmng suka..tapi suami mencuka jer...Tapi biasalah kan pompuan...heheh

Be Simple Beb(BSB) - threeQ berkata...

best nyer dpt shopping kat bandung...saya tak sampai lagi kat sana...kiranya hadiah aniversary lah ekkk

zul permatang badak berkata...

bilo tok tahu nok gi.....sbb pitih pun tak dok..

Yan berkata...

bestnya anniversary melancong sambil soping..

KeTaM_BaTu berkata...

wow... besnya... ^^

Zaitun berkata...

Shopping...kak Zai sukeee.

zmah berkata...

Shopping raya ke?

MulutPayau berkata...

BSB....mmng best soping di sana..yerlah..hadiah unnvsry kali ni ialah soping...heheh

Zul..buke takdop pitih..sajo jah tok ser g...


Yan dan Ketam batu...seronok annvsry smbil soping..

MulutPayau berkata...

Kak Zai...samalah kita....

Zmah....yaa..soping utk raya sekali...

Mama Gee berkata...

bestnyaa pi bandung...bilalah nk sampai ni

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang