Jumaat, 9 Mac 2012

CUTI DATANG LAG!!!!!!!!!!!!.......

Jumaat, 9 Mac 2012
Hari ini sekolah dah bercuti...
Alangkah seronoknya kalau dapat jalan2 cari makan....
Tapi nama jer cuti....
Yang sebtulnya...tak cuti pun.....
Si kakak...balik sekolah  terus tunjukkan jadual kelas tambahannya(PMR)
Bermula Jumaat hari ni hngga Khamis....
Si abang pula....ada jugak kelas tambahan.(UPSR).
Dan Mp sendiri kena mengajar dalam cuti......
Jadi...lupakan masa nak bersenang lenang....
Lupakan dulu masa nak jalan2....
Jangan peningkan kepala....
Duduk rumah diam-diam...
Dan jommm layan..
v
v
v
v
v
v
v
 peberet Mp..
sekali hadap habis satu bekas...
UBAT STRES PALING MUJARAB....!!!!!!

******************************************************************************
TERIMA KASIH ATAS DOA, NASIHAT, CADANGAN DAN SOKONGAN  ADIK2 DAN KAWAN2 SEMUA DLM NTRY LEPAS....INSYAALLAH...MP AKAN LAKUKAN YG TERBAIK UTK MASA DEPAN AMMAR......TERIMA KASIH SEKALI LAGI..SEBAK DAN TERHARU BILA BACA SEMUA KOMEN2 TERSEBUT...

45 ulasan:

sal berkata...

selamat bercuti yee...moga cuti ini membahagiakan bersama famly wlupun sibuk sikit ngan kelas tambahan...

..::..aRe-Na..::.. berkata...

slmt bcuti akak..walaupun x mcm cuti sgt kan,x per pengorbanan seorang guru,kan..insya-ALLAH bbaloi2 nti hehehe.....ishh dap nyer tgk aiskrim akak tuh hehehee...kita serupa lah..suka aiskrim hehehe..

ainnoraini berkata...

Slmt bercuti w/pun kene bekerja jugak yee... saya pun cuti balik kg sekejap melawat MIL...

Aiskrem tu mmg sedappp... Kalau kat ada mcm tu sekejap jer habis... Tak ckp beli satu..

Totie@Tomy berkata...

selamat bercuti..bestnya ice cream kak mp..

Rozita berkata...

selamat bercuti ye MP...

MaryaYusof berkata...

As salam MP,

Huwaaa!! Aiskrim! Mmg ubat stress tp klau sejuk sgt boleh brain freze...hahaha :) Have a nice day!

ikatankasihku berkata...

akak pon suka aiskrim, damalah kita,,,ikin pon , kalau mengadap, tak toleh kiri kanan dah....hihihi :)

eMMe berkata...

Assalam Kak MP, maybe saya kurang makan aiskrim that s why la saya stress n bad mood, huhuhuhu...
thx Sis~

Gen2Merah berkata...

yeahhh, selamat becuti buat semua ma frens dan adik2.. manfaatkan cuti seminggu ini ya.... happy holidays..

Ucu Faridah berkata...

aiskrim ni makan dgn roti gardenia pun sodap....
dari gaya macam ajak joint sekali je...:)

Tanpa Nama berkata...

perghh leh habis sekali hadap??
hebattt tul...hehee

Mama Gee berkata...

perghh leh habis sekali hadap??
hebattt tul...hehee

ZalinZalina berkata...

MP..dah lama saya tak makan aiskrim..tengah tahan anak tekak ni :)

MulutPayau berkata...

Kak Sal..
terima kasih...sedang tnggu mood gembira ni...hehehe.

Arena..
Terima kasih dik...mmng perlukan pngorbanankan...semoga mendapat hasilnya nnti...opsss..peminat eskrem jugak rupanya adik ya....kita mmng serupa...muahahaha...


Ain...
Selamat bercuti jugak...
askrem mmng sedapkan...kalau mngadap, mmng tak ingat dunia.....

MulutPayau berkata...

totie..
terima kasih dik...jommmm layan askrem sama2...

Rozita...
terima kasih...tak pegi mana2 ke cuti ni???

Marya..
w'salam dik..
betul jugak tu...hehehe...

Ikin...
Kita serupa....nnti kita layan askrem sama2 ya....sayang kamu..!!!

MulutPayau berkata...

Gen2...
Selamat bercuti jugak ya...

Ucu..
betul tu..makan dgn roti pun sodap...
Jommm ucu kita makan askrem sama2.....

MamaGee...
heheheh...kalau dah tensen tu..mmng habis...ngadap macm tak hingat dunia....

MulutPayau berkata...

Zalina..
ZZ tengh diet skrang ni ya...Saya pun mmng berhajat nak lupakan askrem, tapi bila dah tensen, askrem jugak yang dicari..(kes diet tak menjadi)..hehehhe

kasihibu berkata...

memang , tak sedar boleh habis seberkas

tugas seorang guru yang sangat mulia, selamat mengajar w/pun bercuti

Zefa NorAsmara berkata...

Saya bukan penggemar tegar eskrem.. tp tgk gambar tu tringinla pulak.. :D

Aishah Jahirah berkata...

saya kalau stress mesti cari coklat,aiskrim coklat....mmg penghilang stress...apapun slmt bercuti n slmt mengaja kak....:)

Acik Erna berkata...

assalam MP..selama bercuti..walaupun tidak sepenuhnya..
insyaallah hujung tahun ni boleh bercuti.
tahun lepas anak PMR memang acik tak kemana pun..cuti kali ni.insyaallah.

ajumohit berkata...

selamat bercuti juga kak!!! sedapnya eskrem tu ;)

mama ju, berkata...

Salam cikgu

Salam kenal dr mama dan terimakasih.
Cuti2 ni byk cikgu kena kerja!
Moga ukwah berterusan...amin.

Nazayiena berkata...

Begitulah tugas sbgi pendidik,redha jelah MP....

EmbunRosaliza berkata...

Assalam MP, banyak jasa guru ni, sentiasa berkorban jiwa n raga demi pelajar2nya. Akk pun tak kemana juga Mp cuti ni, ingat nak blk kg tapi tak dapat pulak

Norsalmi berkata...

Salam MP,
Samalah kita. Tak boleh ke mana2 sebab anak2 ada kelas tambahan. Walaupun sekolah akak belum mula kelas tambahan tapi kerja lain dah bertimbun..

Macam mana dgn 'new deal'? Sekolah MP dapat tak?
Alhamdulillah, tadi GB maklumkan yg sekolah akak berjaya lagi kali ni..

eRiNsZ berkata...

huhuhuu cuti yg dikerat-kerat...... MP moh kite ke Yoyo snow house............layan eskrem... nk ke tutti fruti mau menagis aku sebulan ... hahah

ummiross berkata...

Mp..selamat bekerja dalam bercuti, atau selamat bercuti dalam bekerja..hehe.
Mp ummi pun suka aiskrim walls yang tu,,tapi yang mocha punya, baru je lepas menikmatinya ni..

dela berkata...

selamat bercuti... adeh... terlioq tgok.. :)

Zareda Norman berkata...

Selamat bercuti sekolah.. Kami pun tak kemana.. Nak rehat panjangjuga :-)

Maya Mayana berkata...

jom cuti2 malaysia kak..hehe

yana pulak suka Vianette,kalau boleh nk tiap minggu..tp esok siap sedialah lemak keliling pinggang :)

ieda berkata...

selamat bercuti akak
anak2 saya pun dah start cuti .. saya x kemana2 punn , sian lak anak2 .. cuti simpan utk agenda ujung tahun huhuh

alamakkk ais krimmm choc yee .. saya kurang sikit .. suke vanila ;)

jus kulit manggis berkata...

pengen donk ice cream nya :)

umialya berkata...

bestnya cuti.. nak jugakkkkkkkkk

S..U..D..@..I..S berkata...

selamt bercuti selamt hantar dan ambil anak tusyen.....yg bukan cikgu

Hanis Azla berkata...

selamat bercuti dan selamat menjalankan tugas yang telah ditanggungjawabkan.. mujur anak2 juga sibuk ye kak.. jdnya bila sama2 sibuk agenda nak berjalan takdelah dalam fikiran..

Ros berkata...

Salam Mulut Payau,

Boleh habis ka sekotak tu MP...? he.he.he....sedapnya WALL'S...

Puan Kutu berkata...

sedapplak tgok pic aiskrim tu..skang stok aiskrim dh tak buat kt rumah nie sbb Aiman suka batuk pastu bernafas macam penat..terpaksa haramkan..:)

ckLah @xiiinam berkata...

Selamat bercuti....(cuti dari punch card pagi-pagi ajelah.....datang sekolah, tetap datang juga cuma masanya fleksibel sikit ikut urusan masing masing....hehehe)

Tanpa Nama berkata...

Another wonders of the world Gallery Microfungus House of Magic Potions Tanah Rata and KetikKetok!

Kunang-Kunang berkata...

Salam MP,

Pada kak ani yang tiap-tiap hari dah memang cuti semenjak bersara ini, erti cuti sekarang dah berbeza.

Cuti pada kak ani sekarang ialah bila berjalan-jalan keluar dari kawasan Shah Alam untuk beberapa hari. Itupun dah lama tak 'bercuti' sebab anak-anak ada saja hal tak boleh tinggal mereka walaupun dah besar panjang.

LAici KAng Ais berkata...

untung jd cikgu kan.jeles lah cikgu.hee

Teenager Housemaid berkata...

sedapnya aiskrim!

selamat bercuti kak.>:D

Papa Mifz berkata...

amboi layan aiskrim tuh sorang2 ke kak...hehe

NzA berkata...

cuti dlm erti kata kerja...itulh kisah trpinggir yg org tidak tahu....cuti ttp bekerja....jom p sekolah...

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang