Jumaat, 11 Mei 2012

BUKAN ww....

Jumaat, 11 Mei 2012
Cantikkan gambar pemandangan dalam entri MP yang lepas....Sebenarnya gambar tu Mp ambik dari fb seorang kawan sekolah @ kawan sekampung Mp.....Dia dah berjaya dalam hidup..Rezekinya melimpah ruah..Jadi selalulah dia melancong ke luar negara sambil main golf...Tumpang gembira dan ada sedikit kejelesan...hehehe..Tuah ayam nmpak di kaki.....Kita tak pernah pegang pun kayu golf..apatah lagi nak pikul or pukul...Tu mainan orng2 yg berduit.....

Alangkah seronoknya kalau Mp dapat ke sini dgn hubby...dapat guling2 atas rumput macam filem Hindustan.....

Pemandangannya cukup menarik..seronok kalau dapat lepak2 kat sini...

Sebenarnya, 3 tahun lepas... Mp dah ke sini...tapi tak de lah pergi untuk main golf... MP pergi ambik bibik kat airport  jer...

Kat mana ya..?????? gambar2 tu semua diambil di PALM SPRINGS GOLF AND BEACH RESORT  BATAM INDONESIA....


21 ulasan:

jemarisuri berkata...

cantik..js pun suka tengok view camni..tak tahu kenapa..kadang2 suka ambil gambar awan..nampak cute...dan ada bermacam bentuk yg sukar ditafsirkan...

**insyaallah jika ada rezeki MP akan smpi jua ke sana...

Aine Ainun berkata...

batam rupanya...
tp mmg chantek pmandangn nya kan...

insyaallah, ade rezeki nanti/...

So Shy Lady (SSL) berkata...

wah batam smakin mmbangun. mmng indah warna hijau rmput+biru langit

maid mp org batam ke?

Rozita berkata...

Tak tau pulak Batam ada kawasan cantik cam nih..

Acik Erna berkata...

MP..memang cantik gmbr tu..cik suka tengok..apat tengok gambar cntik pun dah suka acik ni MP..

..::..aRe-Na..::.. berkata...

mmg cantekkk gambar nya mp...hehehhe...guling2 cam hindustan...lawak mp ni hehhee

MulutPayau berkata...

Js...
memang cantikkan....ralit tengok gambar2 macam tu...indahnya ciptaan Allah...

Aine..
akak pun tak sangka ada tempat yg menarik di batam...memang teruja sangat nak ke sana....

SSL..
Maid akak orang Lombok, tapi bila balik dia naik fligt di Batam.....

MulutPayau berkata...

Rozita..

ye lah Ita...mmng tak sangka ada tempat yg begitu menarik di batam..lepas ni bolehlah cuti2 bersama keluarga di sana ya...

Acik...
samalah kita...kalau saya Acik, tengok jer gmbar yg cantik mulalah angn2 tinggi melangit..heheh..

MulutPayau berkata...

Arena...Tu lah dik, tengok rumput tu macam nak main guling2 dan golek2 jer kat situ...hehehe..tengah berkhayal ni...muahahaha...

sal berkata...

mainan org berduit..hehe..

akak pula tak reti nak hayun..

Pn Kartini berkata...

SAlam my dear sis MP:)

Ooo...padang golf rupanya yaa..hehehe
memang lawaaa tempatnya tuu kan..:)

♥MAMASYAZA♥ berkata...

pemandangan yg cukup cantik. en. abah dah pencen main golf, bila doktor dgn bangganya dah warning en. abah, dia tak boleh main golf lagi kalo dia rasa dia takmo berjalan seumo hidup. statement yg cukup tragis utk kami terima

Be Simple Beb(BSB) - threeQ berkata...

Tak pernah lagi sampai kat Batam...

Kamariah Awang berkata...

Seronoknya dapat nikmati panorama indah...

azi berkata...

MP...
Nanti kita pi" Bulan Madu " kat situ ye...he..he..

ckLah @xiiinam berkata...

Betul.....pandai juru kamera main kameranya.

secangkir madu merah berkata...

MP, kalau dah mula main golf ni,.. ada masa je nak memukul kayu golf jek.. biarlah suami tu tak main kalau tidak nanti muka MP panjang je sbb tiap hujung minggu dia nak ke pdg golf je kejenya... hehehe

dwaty berkata...

atleast pernah sampai kak... saya lagi jeles coz tak pernah sampai... hehehe

Deru Ombak berkata...

Assalamualaikum cikgu..
Best jugak dpt main golf kat tempat org. Tapi kat Malaysia banyak juga Padang golf yang cantik2 dengan facilities 5star..

Selamat hari ibu Dan hari guru yang bakal tiba ye cikgu..

EmbunRosaliza berkata...

Cantiknya kat sini, mainan org2 kaya ni.

Mama Gee berkata...

cantik leee....

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang