Ahad, 13 Mei 2012

kecewa dan sedih...

Ahad, 13 Mei 2012
Hari ini....memang cukup kecewa dan sedih....Entahlah....kalau boleh aku tidak ingin   membiarkan perasaan ini terus beraja di hati....13 Mei..hari yg cukup bersejarah dalam hidup..Setiap tahun tarikh inilah yg sentiasa dinantikan....Tarikh inilah yg MENGIKAT DUA HATI MENJADI SATU.....Namun tahun ini, si dia seolah2 buat tak tahu jer..Sebelum Isyak tadi, semasa mngemas baju utk OS , sempat si dia mngusik.."ohhhh hari ni 13 mei yer...maaf tak ingat, jangan marah...abang sibuk sangat.." Dan mulalah aku menarik muncung panjang sedepa, sedangkan si dia senyum jer sambil berlalu masuk ke dalam kereta....Sabarlah wahai hati...Tak pelah, harap2 pulang dari OS nanti, ada kejutan untukku ..HADIAH DARI MU YG KU NANTIKAN...muahahaha...kejamkah aku?????.....Tapi SERIUS, aku cukup TERKILAN dan SEDIH....

 

37 ulasan:

Nuwairani Ismail berkata...

alahai...sedih la pulak dia...takpe2, nanti ada le tu kejutan yg dia bg

Norsalmi berkata...

janganlah sedih, MP.. Adalah kejutan tu nanti..

Deru Ombak berkata...

Cikgu merajuk?

Ada la tu nanti.. Neway happy anniversary! Yang keberapa?

Kasih Salina berkata...

salam akak MP..jgn la sedih2 camtu..org lelaki memang camtu kak.saja jer dia buat2 tak faham..nanti ada la surprise tu..btw. happy anniversary kak..semoga bahagia hingga ke akhir hayat..

Pn Kartini berkata...

Assalamualaikum my dear sis...
Jgn sedih2 sis...
InsyaAllah...adalah surprisenya nanti:-)
Happy anniversary ya...

Ps:tini dah lepas..10 mei!!;-)

Aju Mohit berkata...

Happy anniversary kak MP! Baca entry Akak ni mmg sedih bercampur geram, tp mgkn hubby Akak Ada surprise utk Akak ni, so jgn marah2 tau ;)

umialya/k.tini berkata...

suami akak lagi le, berbelas tahun hidup bersama, tak pernahpun dia ingat hari2 penting kami..

EmbunRosaliza berkata...

Akk yakin dan percaya mesti ada kejutan dari Cik Abe tu, saje nak ngusik MP tu heheh, tapi mmg sedih n terasa kalo tarikh penting org buat2 lupa

azi berkata...

Salam Mp..
Selamat menyambut Ulangtahun Perkahwinan..Semoga terus bahagia dan kekal selamanya....

MP, saya rasa, bila balik OS nanti, mesti ada hadiah istemewa buat MP dari suami MP...Percayalahhhhh...
jangan sedih-sedih tau....MPkan cantik, masam-masam tak cantik le....he..he..

ummiarissa berkata...

MP jangan amik hati,terlalu ramai kaum suami sebegitu tetapi hati mereka tetap ingat,cuma mereka ni tak pandai cara nak luahkan kegembiraan itu...hepi aniversary(wrong spelling ek)..

jemarisuri berkata...

saje je kot sidia wat terlupa maybe ada surprise utk MP nti..hihi

Mama Gee berkata...

Jgn sedih sis...
agaknya dia nk buat surprise kot..


oh ya..Happi Anniversarry ya... :)

Gen2Merah berkata...

dont be sad.. smile smile lah always.. (",)

eMMe berkata...

kenkadang kite ni kene telan je ape yg suami buat kat kita kak, hehehee~
sabar la kak, jgn la sesedih, tak syok laa.. akak senyum la..baru sweet like 17th years old, heeee~

kak MP, kite doa2 la... agar en suami pulang bwk sesuatu buat kite, kalo takde pun takpe, janji dia pulang dgn selamat, okey kak...

ieda berkata...

dikk .. dia terlupa .. kerana sibuk ,

suami akk .. x pernah ingat dan selalu kena ingatkan .. huhuhu

u are lucky dear ! .. ;(

syiela berkata...

salam

dia saje wat2 lupa kot tu.dari caranya macam nak menduga je.. yelah kita ni bab2 hari penting mmg sensitipkan...

Happy Anniversary yang ke.... moga ikatan yang terjalin berkekalan hingga ke akhir hayat..dan juga moga berbahagia selalu

Aine Ainun berkata...

Kak MP,
semoga kata2 diatas nin menberikan semnaggtt utuk akak...

"pandanglah ke langit, Allah sentiasa bersamaMu..."

yela, setiap org mahu dihargai kan..=))
insyaallah, pasni mst ada suprise..=)))
jgn sesedih kak MP...

ainnoraini berkata...

Happy anniversary MP..tak mau sedih2 tau...dia saja jer kot buat2 lupa...nnt adalah hadiahnya tuu...

senyum-senyum selalu tau..

secangkir madu merah berkata...

Jgnlah sedih sedih MP. Org lelaki mmg cenggitu. Mereka tak berapa menitik beratkan hal2 begitu. Tak apalah, bersabarlah. Tak ada hadiah bukan bererti tak sayangkan?

Dinas Aldi berkata...

Hepi anniversary, MP!

Siapa kata takda hadiah? Bukankah Allah SWT telah mengurniakan 4 hadiah pada MP tu? Suami dan 3 orang anak? Sangat bertuah MP punya mereka, dibandingkan dengan orang lain yg tak ada suami & tak ada anak. Tak begitu? Jadi takmo sedih2, senyum & hargai hadiah tak ternilai itu, ok :)

aimaniman berkata...

jangan sedey2 laa... en somi x pernah hengat pun aniversary kami,.. x da benda pun cuma tarikh jer kan, yg penting dia masih dan tetap dan terus ingat akak dan anak2...

Acik Erna berkata...

MP..sabar...jangan sedih ye..dah la sidia tiada disisi..doakan aje dia selamat pergi dan kembali

budak penjara berkata...

oh nk kejutan upanya..hehe

sal berkata...

hehe..harap ada kejutan..InsyaALLAH..

LYAfrina berkata...

ye la..hari2 special bila org tsyg kdg2 terlupa mmg agk rasa tkilan n sedih kan.. tp ye la..mungkin tlalu sibuk.. tp dh hati wanita..xleh nk elak drp bperasaan bgitukan..

apa2 pon..jgn2 sedih2 lagi ye..nnti ada hadiah dr tsyg ;-)

ummiross berkata...

Mp..Happy anniversary..moga bahagia selamanya..

Jo-Blogger berkata...

Selamat menyambut Ulangtahun Perkahwinan..Semoga terus bahagia dan kekal selamanya....

Kak Imun berkata...

Salam, MP. Saja je tu, nak kasi MP sedih2 dulu lepas tu pasti ada kezutan, hehehe....

Aishah Jahirah berkata...

wedd anniversary ye kak...selmat ulng thn ye kak...moga kekal bahagia sentiasa...:)
heee saje je tu kot nak bg surprise...

Kunang-Kunang berkata...

Hape aniversari MP.

Mengusik sayang tu.

Puan Kutu berkata...

Jangan sedih ye kak MP.ada kejutan nanti.sila percaya.hehe..

mama ju, berkata...

Salam sejahtera

Wah dah pandai merajuk! tak baik tau...
Apa2 pun selamat hari Guru1 jasamua terlalu besar. Berganda2 pahala, insyaAllah.

Nazayiena berkata...

Hepi anniversary buat MP dan suami,jgnlah bersedih semoga lps blk os nanti harap ada kejutan yg mengembirakan....

NzA berkata...

jgn sedih2 ye dear...InsyaAllah adalh tu buah tngan...
Nza ni pn slalu kena tinggal n dpt suami pula jenis xromantik...hu.hu.hu...

yanti isa berkata...

salam , akak pun kadang2 rasa yang sama ... terpaksalah terima kenyataan dapat tok laki yang tak romantik ni...jangan putus asa . Doa byk2 agar Allah kuatkan kasih sayang . Terima dia seadanya walaupun kadang2 kita terluka .

Marya Yusof berkata...

Ada surprise kot! :)))

mama aini berkata...

`hepi anniversary MP`..semuga berbahagia selama2nya..amin..hb mama pun selalu lupa tarikh2 tu..ha2x..sabar jelah kan..

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang