Sabtu, 5 Mei 2012

PERINGATAN UTK DIRI SENDIRI...

Sabtu, 5 Mei 2012
COPY DARI FB...

34 ulasan:

etuza berkata...

syukran diberi peringatan yang sangat bermakna, terkesan dengan 4 perkara. mara beramal baik2 saja ya.

ummiarissa berkata...

Terima kasih diatas perkongsian ini...peringatan untuk saya juga...membuat saya lebih menghargai 5 perkara sebelum 5 perkara..

ieda berkata...

sama2 lah kita ingat dan menghargai 5 perkara ini .. TQ sudi share MP .. ;)

Dinas Aldi berkata...

Begitu sayangnya Dia pada hambaNya tapi akak ni masih lagi sangat jahil & kadang2 alpa dengan kasih sayangNya..sayu..

jemarisuri berkata...

peringatan utk js jugak kadang2 terlupa...

syakirah izwanie berkata...

Peringatan seperti ini juga boleh meningkatkan rasa syukur. Betapa Allah itu Maha Penyayang.

Aju Mohit berkata...

Perkongsian g baik kak, Akak gi mana weeken ni?

Norsalmi berkata...

Mengingatkan kita semua betapa Allah maha pemurah lagi maha penyayang..
Thanks atas perkongsian yg secara tak langsung mengajak kita menghargai 5 perkara sblm dtg 5 perkara..

Nuwairani Ismail berkata...

sebab tu la org kata masa sakitlah memang kene sentiasa bersabar, mengingati Allah...semoga dosa2 kita dihapuskan...

azi berkata...

MP..TQ sudi kongsi ilmu yang berguna ini...

Seseungguhnya Allah itu maha Pengampun dan Penyayang...tapi kita sebagai hambanya ini..sering kali alpa...:(

Kunang-Kunang berkata...

Terima kasih MP.

Agaknya itulah sebab orang sakit ni selalunya muka pucat lesi dan tak berserikan.

Acik Erna berkata...

terima kasih menginngatkan kami semua mp..

sal berkata...

elok sesekali kita mengingati kematian..

moga bertambah amal kebajikan..

Puan Kutu berkata...

betapa Allah maha penyanyang kan

Amie berkata...

Alhamdulillah... kalau sakit janganlah banyak keluhan....

zino berkata...

tq for sharing...

saniah berkata...

salam ina...
terima kasih atas info..memang insaf dan mula marahkan diri sendiri yang selalu komplen bila sakit sikit2..hemm lepas ni kena banyakkan bersyukur...sakit itu penghapus dosa2 kecil kan?

Jendela Hati berkata...

sesungguhnya setiap kejadian ada hikmahnya... thanks kak atas entry nie...peringatan buat semua...

Maya Mayana berkata...

bila sakit pun kita kena bersyukur kan? sakit tu penghapus dosa sebenarnya...

LYAfrina berkata...

amin..betapa tuhan amat menyayangi kpd umatnya

Hanis Azla berkata...

Alhamdulillah... Allah itu maha pengasih lagi penyayang.. semoga bertambah2 keimananan kita kepadaNYA..

Puteri Nurhayati berkata...

Bersyukur walau pun tengah sakit. Jangan asyik merungut je, kan. Terima kasih share, kak. :)

Rinna berkata...

Bagus saling ingat mengingati :) TQ share info ini.. :)

ieja amieja berkata...

betul tu MP..
sepatutnya kita kena bersyukur jg bila tiba waktu sakit..reda dgn ujiannya sbb disebalik kesakitan tersembunyi hikmahnya..'kesakitan penghapus segala dosa' subhanallah!

syiela berkata...

terima kasih atas ingatan.. kadang2 kita lalai

Kamariah Awang berkata...

Syukur alhamdulillah, info MP besar hikmahnya..

Ros berkata...

Assalamualaikum MP,

Betoi tu MP...sebab tu lah masa sakit pun kita kena bersyukur...setiap apa yang Allah buat tu pasti ada hikmah disebaliknya kan MP...cuma kita ja tak nampak..

ibuintan berkata...

Allah maha pengasih dan penyayang

dalam kesakitan yg diberi kita dapat jugak nikmat penghapusan dosa

Deru Ombak berkata...

Assalamualaikum Cikgu..
Betapa sayangnya Allah pada hambaNYA...

Pia berkata...

"tak takut menghadapi mati...tp rasa belom bersedia..sbb belom cukup amalan utk dibawa kesana...apapun semuanya dah tertulis....."

..::..aRe-Na..::.. berkata...

salam..semoga kita sume diberikan
kesempatan dan dibuka pintu hati tuk
berubah ke arah kebaikan sblm kita kesana...

Mama Gee berkata...

tima kasih atas ingatan ini ya.... :)

ummiross berkata...

Allahuakbar..betap kasihnya Allah SWT kepada kita..

NzA berkata...

ingat mengingat sesama kita....

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang