Sabtu, 21 Julai 2012

Yang Dah Lepas.....

Sabtu, 21 Julai 2012
Selamat menunaikan ibadah puasa utk semua rakan blogger...
Semoga kedatangan Ramadhan kali ini lebih bermakna ...
Dan semoga setiap amalan yg kita lakukan di terima olehNYA...

****************************************************************
Pada 10 Julai 2012 Senamrobik 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia telah diadakan serentak di Malaysia...Dan sudah semstinya sekolah Mp juga turut terlibat...Seusai senamrobik, Hari Sukan diadakan. Dan hari Sukan Tahunan Sekolah bersambung pada 11 Julai....2 hari berturut2 berada di padang.Kebetulan pula, pada malamnya hujan turun dengan lebat...jadi kami bersukan sambil bersukaria dalam selut...

jommm senamrobik bersama2....
Hari Sukan...Acara paling glemer....tarik tali antara guru....
Tapi Mp tak join...tak snggup weiiiii.....
barisan cikgi glemer .....

Dan pada hari Khamis minggu lepas diadakan pelancaran Kempen Kibar Jalur Gemilang dan Bulan Kemerdekaan (17 Julai-16 Sept) di sekolah Mp..
si kecil yg comel...bersama GB..

memang meriah...bersemngt semuanya...

Aduhhhh....mcm mana kumbng tu boleh lompat di hadapan bunga2 tu semua....

Dan yang paling TERUJA...Mp dapat sesuatu daripada Kak Norsalmi Ibu Berbicara.....
^
^
^
^
^
^
^
^
^
Ini dia.....
Sweet sangat warna biru tu...suka, suka dan suka.....
Terima kasih ya kak....
Sayang akak ketat2....

p/s...masukkan semua citer dalam satu antry coz tak sempat nak buat satu2...Sorri ya laling..semua citer tu dah basi...

39 ulasan:

Adylia Qarissa berkata...

salam ramadhan :)

NoorVictory berkata...

Hehee~ hari tuh tunggu jugak entri 1 Sukan 1 Malaysia akak.=)

Salam Ramadhan kak! =)

mek yusz berkata...

mcm kenal ja cikgu hok jate tu..hikhikhik..oo..cikgu ek dia tu?? :)

ieda berkata...

wahh sukan 1 malaysia ke ??

salam ramadhan MP .. ;)

Gen2Merah berkata...

cikgu, saya sendiri pun terlepas utk muatkan aktiviti senamrobik 1murid 1sukan dalam entri blog saya.. ehehe... apa leh buat..

Jom, selamat berbuka puasa ye

Amie berkata...

ooohh samalah dengan sekolah kakak,
tapi kami berada di padang 3 hari berturut-turut sampai 12 Julai... Jumaat cuti peristiwa.... habis muka berkilat terbakar berjemur di tengah padang ha ha ha hahh

NzA berkata...

cerita 3 in 1 ni..xpe janji ada kenangankan MP...

SK sy blm lagi diadakan prlancaran jalur gemilang......

Selamat Berpuasa juga utk MP.

Aju Mohit berkata...

Selamat berpuasa kak MP!!! Berbuka apa hari ini?

ratu siput berkata...

seronok tgk ragam budak2 bersukan ni.meriah.

Lia Irdelia berkata...

wah.. meriahnya...
comel budak2 tu..

salam ramadhan yer.. :)

Prettywrite berkata...

selamat menjalani ibadah puasa jugak kak..:)

best hari sukan sebab tak payah belajar dalam kelas..haha

Puan Kutu berkata...

meriahnya acara..:)

salam ramadhan juga buat kak mp sekeluarga..

secangkir madu merah berkata...

MP, walaupun dah lepas tetap kenangannya terpahat di hati kan... hehehehe

Alhamdulillah sudah dua hari kita berpuasa hari ini... masak apa sahor nanti?

eRiNsZ berkata...

aduiii aiiiiii daku tiada dlm kategori berbaju hijau... ini tidakkk adillllll

Maya Mayana berkata...

Salam Ramadhan buat akak sekeluarga...

tidak sempat berblog itu perkara biasa kak..kdg2 kita perlu melatih diri utk tidak terlalu taksub sgt dgn teknologi kans?

sal berkata...

terasa sihat apabila mengeluarkan peluh..

selamat berpuasa MP..Moga bulan Ramadhan ini lebih baik bgi kita drp hari2 sebelumnya..

Aishah Jahirah berkata...

dulu sy mmg x xtif sukan...hehee..
slmt berpuasa kak...;)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

rindunya nk lompat-lompat mcm dulu hihi


selamat berpose kak :D

syiela berkata...

meriahnykan..

selamat berpuasa ye

Kesuma Angsana berkata...

Anak KA sampai la ni dok ulang2 citer pasal senam kat sekolah ni hehe

ibuintan berkata...

Slamat brpuasa Mp... sibuk sgt skrang kan, mcm2 xtvt

Kasih Salina berkata...

meriahnya kat sekolah akak..cantik la keychain tu..

MamaEma berkata...

salam bulan ramadhan dan selamat berpuasa kak...

acara tarik tali akan buat sakit-sakit badan..tp best juga sekali sekala main

Rozita berkata...

Selamat berpuasa mp...teringat zaman sekolah dulu...macam macam aktiviti...

Puteri Nurhayati berkata...

Kak Ina pekabo?
Sekolah kak Ina nampak cantik, sebab ada kabus lagi kat bukit tu. :)
Selamat berpuasa, kak! :)

eMMe berkata...

Selamat Berpuasa Kak MP!
okey gak tu wat mcm2 cite dlm 1 entry..hehehe..jimat masa kan.. kan..

Mama Gee berkata...

selamat berpuasa kak..
basi pun basilah...janji updet..
lgpun bukan makanan...takpe heeh

kawan g jadi instructor aerobik utk sekolah kt putrajaya... :)

Zareda Norman berkata...

.ambui cikguuuuu

selamat berpuasa

Kamariah Awang berkata...

Tak kesah 3 dalam 1 pun... asalkan update n3 selalu...

Kak Imun berkata...

Selamat Berpuasa buat MP sekeluarga ya. Comel la hadiah tu, warna biru laut, kak pun suka.....:)

lyza berkata...

Assalamualaikum dan selamat berpuasa utk MP sekeluarga..;)

emmm anak saya pun terbabit dalam senamrobik nie..ingat mak pak pun bleh join skali..hehehe...

norh berkata...

Selamat berpuasa kak.. ;)

norh berkata...

Selamat berpuasa kak.. ;)

Deru Ombak berkata...

Salam ramadhan Cikgu ...:)

ieja amieja berkata...

salam ramadhan cikgu..
plg best dpt join senaman aerobik tu..mesti seronok bila bersenam ramai2..terasa kemeriahannya..

Aishah Jahirah berkata...

slmt berpuasa ari ni kak....;)

en_me berkata...

salam ramadhan yee akak tuu..

LYAfrina berkata...

salam ramadhan kak..
itula..lya pon byk citer y tertangguh... tp ok gak cerita dlm 1 entri je

nur berkata...

hi..blog walking here...singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda...

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang