Selasa, 3 April 2012

sorri ya sayang....!!!!!

Selasa, 3 April 2012
Bila masuk ke 'rumah' kawan2...
 Suka sangat nak menggalkan komen...
Tapi ...
Bila mnggalkan komen, 
Bimbang komen mngguris hati...
Tapi tetap nak jugak komen...
Bila menaip komen..kadang2 tersalah tulis..
Malu pulak nak menatapnya kembali...
Bila nak cepat...
Kadang-kadang tersalah ejaan...
Dibiarkan begitu saja...
Harap2 pemilik blog faham...
Sorri ya sayang....


Hanya itu mampu diucapkan...
v
v
v
Terima kasih daun keladi kerana sudi bertandang ke 'rumah' Mp yg kosong dan hambar ini...
 

*************************************************************************

WAHAI TUHANKU, BERSIHKANLAH HATIKU DPADA SIKAP BERMUKA DUA, DAN BERSIHKANLAH AMALANKU DRPDA RIYA', DAN BERSIHKANLAH LIDAHKU DRPADA DUSTA, DAN BERSIHKANLAH MATAKU DPADA KECURANGAN. SESUNGGUHNYA ENGKAULAH YANG MENGETAHUI SETIAP JELINGAN MATA YG CURANG DAN SEGALA SESUATU YG TERSEMBNYI DI DALAM DADA...

p/s..masa sangat terbatas skarang ni...InsyaAllah, ada masa nnti Mp akan bw laju2....

53 ulasan:

zino berkata...

yg penting singgah kan..?

ZalinZalina berkata...

MP..kadang2 zz pun ada perasaan bersalah macam tu...takut kita maksud lain tuannya maksud lain..kalau ada silap kata komen zz sebelum2 ni minta maap ye :)

..::..aRe-Na..::.. berkata...

sama lah kita MP..hehehe
x pe la kan,asalkan singgah
hehehe..!!!

ajumohit berkata...

samalah kak hehehhee

ainnoraini berkata...

Saya pun jugk MP kadang2 ada jer tersilap ejaannye tuu...belum lg tercicir ayat bila baca semula dah jd apa la plk yg nk kite komen tu..

Kalau ada silap tu maaf jer la yee..

sal berkata...

akak pun macam tu juga..sama2lah kita kemalu-maluan..tpi tak pelah..yg penting interaksi kita di maya..moga keikhlasan berukhuwah ini membawa keceriaan..

umialya berkata...

fhm2

Aine Ainun berkata...

Suka tau sbb mp slalu komen blog AA, mekasih...

Yela kak MP, kekadang AA pun wisau tersilap kata2 kalo komen, maap ye MP..;)

jgn jemu singgah blog AA ye..;)

LYAfrina berkata...

sama la dgn lya..nk komen kdg2 takut komen kt disalah erti n buat org terasa kan..tp ttp komen scara +ve..insyallah..

n mmg slalu gk typing error..ye la.. lju2.. nk kjr masa kan...

xpela..asalkan kt ikhlas :-)

Mama Hawa/Mama Nani berkata...

Salam MP :)
kite pun g2 jgk... kekdg bila ke blog2 yg fufular dgn post yg menarik2 & berbagai photo rasa betapa kecil nyer diri...

missSenget berkata...

kak MP..

kita ada kecikkan ati kak tak dengan komen2 kite..??

sob..sob..

sorry...kdg2 komen ikut suka je..hukhuk..

~ yus ~ berkata...

faham kak...yus pun mcm tu.

Akak apa khabar? Lama yus tak kemari....sorry.

che mid berkata...

sama la kita. Dalam sibuk-sibuk menjalankan urusan harian, tapi tetap teringin nak 'menyinggah', tu yang selalu silap taip dll..

Rozita berkata...

Yang penting singgah, menjengok sana sini dan tinggalkan jejak kalau perlu. Sayang MP jugak...

azi berkata...

MP...
Salah sikit-sikit biasalah...nak cepat, memang selalu tersalah menaipkan...saya pun selalu macam tu...nasib baik MP terus setia berkunjung ke "rumah" saya...:)

noor berkata...

yg penting singgah jenguk-jenguk hihihihihi....

hannahsarah berkata...

Setuju dgn semua komen di atas. Myinggah tu tandanya kita ingatkan tuan rumah tu..hehehe..tinggalkan komen di rumahnya spt kita minum air yg dihidangkan....;))))

Insya Allah komen ikhlas dari kita akan ikhlas juga diterima olh tuan rumah.

Ros berkata...

Assalamualaikum MP,

Yang pentingnya sudi mai jengok kan MP.....

Zaitun berkata...

Kak Zai pun selalu juga buat silap, rasa macam nak delete aje tapi bukan disengaja, janji ikhlas kan.

Deru Ombak berkata...

Assalamualaikum Cikgu ..

Typo error mmg sering terjadi bila tinggalkan komen..

Xpe kot.. Harap semua paham.. :)

dwaty berkata...

samalah kita.... hehe... selalu salah ejaan...

EmbunRosaliza berkata...

Assalam MP...dari 11 ulasan hingga ke la ni ulasan yg ke 22 baru akk taip komen. lama dok lepak umah mp ni. akk setuju 100 peratus dgn coretan MP tu, mmg betul n selalu tersalah eja n mcm2 lagi kekurangan, tapi nak komen juga. dan terima kasih buat MP yg sangat rajin singgah umah akk n komen sekali

Acik Erna berkata...

Mp terima kasih sudi meninggalkan komen di blog acik..kita serupa..acik pun macam tu..suka tinggal kome..rasanya kalau baca je tanpa tinggalkan komen tak puas hati..

Puan Kutu berkata...

sy sellau fikirkan benda yg sama,bimbang pula terguris hati kalau mengomen,tp sy mmg tak pandai menipu n bermuka2.kadang2 benda yg kita komen secara telus bimbang pula tuan blognya terasa.kan?

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

betul tu kak.kengkadang risau komen kita mengguris hati tuan rumah..


sy pon jenis cepat sentap tau HAHA

lisa berkata...

samalah kita !!! tapi still nak tinggalkan komen sbb alang2 dah singgah so takkan nak pergi cmtu je kan. hehe :)

Mama Ann berkata...

Mama pun gitu juga..sama2 lah kita bermaaf-maafan kalau ada salah dan silap..

Jendela Hati berkata...

xpa la kak asal ada singgah menyinggah kan

ummiross berkata...

ummi pun ada jugak macam tu, takut sangat tersilap komen,dan membuatkan orang kecil hati, sedangkan kita tak bermaksud begitu.

mama hani berkata...

takpa........yang penting saling ziarah

Nazayiena berkata...

xpe MP,kadang2 Nurul pun sama takut komen menyinggung hati dan org x faham apa kita tulis.....

Zefa NorAsmara berkata...

Saaya pulak ada 'penyakit' tak tau nak komen apa. Tu kadang singgah tp tak tinggal jejak..

Maya Mayana berkata...

betul tu kak,yana pun sama...

sorry kalau ada mana2 salah...

ummiarissa berkata...

betul kan...saya pun sering tersalah taip...nak betulkan balik susah juga..jadi saya buat komen lagi untuk buat pembetulan...seronok baca komen orang kan...

ikatankasihku berkata...

itu perkara biasa kak..adat manusia..mane ada yg sempurna..
yang penting ikhlas dlm berkawan :) peace yo

Amie berkata...

Assalamualaikum MP,
Kak Amie pun pernah terbaca ada dalam kalangan blogger yang terguris hati sebab komen yang diberi menyinggung perasaannya, tapi bagi kakak itu perkara biasa sebab semua pengunjung ada hak untuk menyuarakan pendapatnya, kita sendiri pun mungkin niat kita tidaklah ingin menyakitkan hati orang tapi mungkin secara tak sedar orang mudah tersinggung, mungkin yang jenis cepat terasa.... itu kira sensitif sangatlah. Apa pun kakak rasa, biarlah saling memahami, menerima kekurangan dan kebaikan dalam komen-komen rakan. Kalau asyik kecil hati, siapalah nak kawan dengan kita..... betul tak? Lagi pun rakan2 blogger kita majoritinya baik2 belaka...

Mama Gee berkata...

lately hanya mampu bw tanpa meninggalkan jejak...
busyy...nk balas komen kat blog sendiri pun tak sempat..

selalunya...g tgglkan komen yg pendek2 je...kang pjg2 takut tersilap kata..

Aishah Jahirah berkata...

perkara biasa tu kak typing error...heheee..saya pun sllu jugak ter,pas2 mls nk betulkn...hik2.
tu la kdg2 risau kalau terkomen yg mengguris hati walaupun tak terniat langsung sebenarnya..kalau saya ada terkomen macam tu saya minta maaf ye kak.....:)

So Shy Lady (SSL) berkata...

hehe paham paham... no hal ;D

eMMe berkata...

Terima kasih Kak MP sudi singgah blog saya selalu... saya suka ada kawan seperti Kak MP, terus terang orgnye, heeee~ hepi weekend..!!!

jemarisuri berkata...

tqvm awak krn slalu datang dan komen kt blog sy...kalau tanpa pembaca spt awak tentu tak berseri blog sy kan..

sy amat2 menghargai komen2 awak tu...dan tak pernah kecik hati pun...sy hrp awak pun sama..tak kecik hati dgn sy sbb sy pun suka komen jugak buat awak...hehe.

xoxo

mama ju, berkata...

Salam MP

Moga ukwah kita terus terjalin. Terima aje dgn hati terbuka....

NzA berkata...

kita hnya manusia biasa yg xlepas dr melakukan kesilapan..kalau xtrlepas ckp kita trlepas taip.....ngee.....

Teenager Housemaid berkata...

samalah kak..
hehe.. kadang2 saya dah baca then saya blur nak komen apa..:p

Kunang-Kunang berkata...

Salam MP

Kak ani suka kalau kawan2 singgah blog kak ani, yg akak selalu bimbang tak tau sama ada N3 kita tu memberi manfaat atau tidak pada kawan2 yg singgah baca.

Kak ni pun selalu juga silap ejaan bila tinggal catatan di rumah kawan2 yg kak ani singgah. nak delete rasa tak patut pulak, jadi harap ianya menyampaikan maksud yg nak kak ani sampaikan.

penyuluh perikanan berkata...

blog ini sudah saya folow, ditunggu balik+ folow juga
terima kasih kawan

Hanis Azla berkata...

saya pun begitu kak.. dah tekan enter baru perasan ejana salah.. aduhai.. mmg malu sendiri nak baca balik.. he..he.. walau apa pun kesudian akak singgah ke blog saya amat saya hargai.. thank you kak..

noor berkata...

menunggu entry baru heheheh

syiela berkata...

yang penting singgah.. saya pun sama keadaan macam MP.. selalu sangat typo.. dah enter baru perasan so dengan malu2 kucing saya pun berlalu keluar dari rumah yg singgah tadi :)

ieja amieja berkata...

salam MP..
kebiasaan yg semulajadi kot..hehe..rasanya sume org mcm tu..nak cpt taip, slh ejaan sume dah x sempat nak amek kira..tau2 dah publish dah..

ieda berkata...

ekekek to normal kan ..
janji kita ingat dan nak tinggalkan jejak ;)

Kamariah Awang berkata...

Saling ziarah menziarahi.. yang penting ikhlas yer MP...

Norsalmi berkata...

Di alam nyata selalu ada kes terlepas cakap. Di alam maya pulak ada kes terlepas taip ye. Akak pun ambik kesempatan mohon maaf andai ada komen2 akak yg terbabas dan mengguris hati (mcm nak raya pulak.. ngee..)

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang