Ahad, 1 April 2012

sambil menyelam memang kena minum air.......

Ahad, 1 April 2012
Hari Jumaat yg lepas, Mp dan famly ke Ganu..Kami mnginap di Batu Buruk..Sebenarnya Mp ke sana kerana ada knduri kawin di Pulau Musang...Anak kawan suami kawin ngan orang sana...Kebetulan masa Mp sampai di BB, ada 'Trengganu Bike Week 2012 28-31Mac'..Apa lagi, sempat ler Mp dan famly ronda2 tengok macam2 jenis motor di sana...fuhhhhh...punya ler ramai orang...yg paling teruja tentulah hero2 Mp...



model tak berbayar....

cantik motor hijau ni

motor angry bird....comel sangat..


Nak ambik gambar hero2 mp ngan motor ni pun tak dapat...dia orang lesap  dicelah2 motor.....seronok yg teramat dia orang ni....Macam2 motor yg dipemrkan...Mp cuma ambik gambr yg berkenan jer....heheheh

**********************************************************************************
Okehhh nak citer pasal majlis kawin pulak.....

Tema sebelah pihak lelaki warna biru...baju biru yg baru tak de, pakai jer yg lama...

kakak....pertama kali kena bawak dulang hntaran..sengih memanjang jer....


"selamat pengntin baru"...ambik gambar dari jauh jer.....cantik pelamin tu...pengapit pngtin tak de lagi masa ni...hihihi...ambik gambar senget sikit....

tayang tudung bawal lagi......

30 ulasan:

Puan Kutu berkata...

akk mmg nmpk muda bila bertudung bawal.nie yg rasa macam nak pakai tudung bawal semula.haha...

NzA berkata...

meriah!!!! dh adi mcm moto mainan lak bila tgk aksesorinya yg mcm2 tu..kalau la si bujang farouk tgk ni mesti melekat kt situ...he.he.he..

cantik pelamin tu...sweet je.....selamat pengantin baru..moga kekal hingga ke syurga.....

sal berkata...

lawanya moto2 tu..anak2 perempuan saya pun geram tengok moto, apatah lagi ank lelaki ......

♥MAMASYAZA♥ berkata...

wahhh kalo anak2 saya tengok motor tu sume, jenoh bergambar le jawabnya

Norsalmi berkata...

Pelamin tu ala2 frame gambar, cantik..
Nampak lebih muda kalau bertudung bawal.. Tapi, bawal akak dah lama tak berusik..

azi berkata...

Seronoknya pegi Terengganu....mesti makan keropok lekorkan kat Pantai Batu Buruk?.....sedapnyerrr...

p/s Cantik tau bila MP pakai tudung bawal..:)

Amie berkata...

Saya pun teruja tengok gambar motosikal yang warna-warni tu...

ZalinZalina berkata...

Tak perasan MP dah tukar header baru...suka tengok gambar MP dsn anak2 ;)

zul permatang badak berkata...

sekarang ni, bila cuti ade je kenduri.......

hani@debumelukut berkata...

kalau akak yg dah 50an ni pakai tudung bawal nampak muda jugak ke? betul? tak payah cucuk tang sini cucuk tang sana? heheheheeee...

Aine Ainun berkata...

Wah...mcm2 colour moto tu...;)
bestnya...

Sukanya tgk pengantin..meriah...
Rasa mcm kita nk sanding lg..heehhee

alahai..comeynya kak;), sy da malas nk pakai bawal..sarung2 je..;)

ajumohit berkata...

Seronoknya berjalan kak, mmg untung menyelam minum air kekekek

Teenager Housemaid berkata...

akak!
pakai tudung bawal nampak comel sangat! :DDDD

LYAfrina berkata...

wah..smpai trg yer..lya duk kat kemaman ni je..

ya ampun pelamin n bju pgntin tu..nice sgt2

ikatankasihku berkata...

kreatifnyer diaorg ni hiaskan motor tu...

kak ina, kan betul ikin ckp, akak mmg sesuai n cantik bertudung bawal..sejuk mata memandang...awwwwwww..

simple n manis gituwwwww :)

Acik Erna berkata...

salam MP..macam2 warna motonya ye..tentu la anak2 MP seronok tengok banyak moto dipamerkan

Acik Erna berkata...

salam MP..macam2 warna motonya ye..tentu la anak2 MP seronok tengok banyak moto dipamerkan

Ucu Faridah berkata...

meriahnya kalor motor...

eMMe berkata...

gambar last skali tu...
like byk2 utk kak MP, heeee~
awet muda...piwit!share la rahsia kak...heeee~

Aishah Jahirah berkata...

meriahnya moto2 tu suma....kak lepas ni mesti rajin iron tudung bawal..hehee

obat usus buntu herbal berkata...

wahh mantap nih

So Shy Lady (SSL) berkata...

salam,
cantik btul plamin tu kan;D dah lama t.pkai tudung bawal, klau pkai nak slalu kna tiup he..he

Kasih Salina berkata...

bestnya..cantik2 plak diorang hias moto2 tu..

Deru Ombak berkata...

Assalamualaikum cikgu...
Motor show : air brush dan tampal sticker tu sgt kreatif..

Pastu pegi mkn kenduri ye Cikgu ...

Dabel seronoknya bersama keluarga.. :)

Mama Gee berkata...

meriahnyaa motor...kaler pink takde?
hehe

pelamin lawo...baju pengantin pun lawo....

Rozita berkata...

Nampak muda la MP kalau pakai tudung bawal... pakai selalu lah MP

missSenget berkata...

cantik laa baju pengantin prmpuan tu..!!!

berkenan plak tgk dari jauh pun..

ibuintan berkata...

meriah kaler motor2 tu


akak pun masih suka pakai tudung bawal

EmbunRosaliza berkata...

Assalam mp, anak lelaki mmg minat sangat ngan motor2 besar mcm tu, akk tgk pun seronok juga, bestnya mcm2 pesen motor ada.

Jauh tu pg kenduri, tapi ok la satu famili dapat bersama, sambil2 bercuti heheh

penyuluh perikanan berkata...

motornya cantik sekali yah, dikasih juga mau nih

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang