Isnin, 22 Oktober 2012

TERIMA KASIH KERANA MENGINGATI....

Isnin, 22 Oktober 2012
Alhmdulillah...rezeki...Terima kasih kepada kawan2 yg sntiasa mngingati Mp walau ke mana pergi...Ole2 yag diberi amat bermakna utk Mp...

Dari seorang sahabat baik yg mngunjungi Australia...

Juga dari seseorang yg ke Australia...

Batik sarung dari Sarawak...cantik dan menjadi idaman Mp sejak dulu...

Dari seseorang yg baru balik dari Paris....cantik Fm ni...

Paling istimewa..baju idaman akhirnya menjadi milik jua...
Terima kasih kepada husb kerana memahami kehendak hati Mp...kejutan yg mengharukan...

Dan Ucapan TERIMA KASIH juga utk semua sahabat maya yg tak jemu2 singgah ke 'rumah' Mp yg serba kekurangan ini...Semuanya amat bermakna....


p/s..utk seorang sahabat, terima kasih kerana cuba utk memahami diri ini yg kadang2 terlalu mementingkan diri sendiri, terlalu emosi,terlalu melampau sehingga mnyusahkan....

33 ulasan:

azieazah berkata...

Memang seronokkan, bila orang berjalan jalan ke negara orang, ingatan tetap ada untuk kita.

Kamariah Awang berkata...

Walau besar atau kecil ingatan dari seorang sahabat, tapi tetap bermakna buat kita yang menerima...

Nor Salmi berkata...

Bertuahnya MP kerana sentiasa diingati..

LYAfrina berkata...

banyaknyer..

mmg rezeki..bila kt baik dgn org..org pon akan hargai kt..mmg x rugi berkawan ramai...

umialya berkata...

rezeki mp..

sal berkata...

alhamdulillah..murah rezki

Aishah Jahirah berkata...

rezeki....tanda ingatan kawan2 kan...:)

Anum berkata...

syukur..

missSenget berkata...

wah..

sentiasa di hati.. hehehe..

:)

Amie berkata...

Memang seronok kalau dapat hadiah kan MP... suka tengok corak batik Sarawak tu

~ yus ~ berkata...

Wah! Banyak dpt souvenier ya kak MP

azi berkata...

MP..
seronoknya MP dapat banyak hadiah.!!
kalau tak nak, poslah kat SP ni ye...ha..ha...


antara semua hadiah tu, mestilah baju merah tu paling istimewakan...:)

syiela berkata...

alhamdulillah... bertuahnya kak MP ada rakan sentisa mengingati

saniah berkata...

Seronok kan bila dpt gift dr kawan yg balik brcuti...tanda diaorg sygkan MP ...:-)

yan's cottage berkata...

suka tenguk orang dapat hadiah nak pula dari luar negara.....

ieja amieja berkata...

alhamdulillah..murah rezki MP

EmbunRosaliza berkata...

Assalam MP, akk rasa MP pun sama ngan kwn2 MP tu, bila jenjalan selalu beli cendera hati buat mereka, maka bila kenkawan jenjalan pula mesti diaorg pun ingatkan MP. MUrah rezeki MP

nn lylyn berkata...

bestnye mcm2 dpt =) bile la nk dpt mcmtu juge..

Kesuma Angsana berkata...

wah tu memang rezeki2 betul

ieda berkata...

yelah dikk
walau kita x dpt pergi , ingatan dari kawan2 tuu dah cukup bermakna kan ;)

Rinna berkata...

Rezeki tuh MP.. cantik hadiah2 yg MP dpt tuh.. especially dari hubby kan.. :)

Rozita berkata...

Wahhh beruntungnya MP...

Nur-nba berkata...

Cantik hadiah2 pemberian rakan Kak MP.. ♥♥ Murah rezeki.. Untung akak sebab ramai yg mengingati akak...

aimaniman berkata...

alaa seronoknnyaa... akak jarang dapat hadiah, dari time sekolah x pernah dapat hadiah sebab x brapa nak pandai sampai sekarang punn... mungkin sebab MP rajin memberi juga kott,.. adat orang memberi kan, mestilah dapat merasa juga...

ummiross berkata...

Alhamdulillah, murah rezeki MP, untung dapat rakan2 yang sentiasa mengingati...

zino berkata...

banyak hadiah tu..

..::..aRe-Na..::.. berkata...

mp,syoknyaaa...alhamdulillah rezeki kan....ni la kebaikan ramai kwn kan kan hehehe....

Cikgu Ma berkata...

kak...kain batik sarawak tu sejibik macam saya beli kat sedara..heheh

izan mama mia berkata...

besar hati kita terima pemberian rakan...mg terus jadi sahabat selamanya

Ema Blog berkata...

best dapat banyak hadiah

Zefa NorAsmara berkata...

Mmg sangat seronok bila kawan2 ingat kat kita.. :D

Yati berkata...

Bestnya kak Ina, dapat banyak souvenir dari negara orang. :)

mama aini berkata...

seronok ada kawan2 yg berholiday tapi tak lupakan kita.. :)

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang