Jumaat, 2 November 2012

Selamat Hari Lahir Laling...

Jumaat, 2 November 2012
02112012
Tarikh keramat yg sntiasa dalam ingatan...
Hari lahir suami tersayang...
Selamat Hari lahir...tiada kata indah utk diungkapkan,cuma doa mengiringi setiap langkahmu...Semoga sntiasa dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yg baik,dan sentiasa di bawah rahmat-NYA....

Hadiah...???? Kalau bercakap pasal hadiah,paling seronok sebab hadiah utk husb akan dipilih oleh Mp dan akan dibayar oleh tuan punya sndri..Berbelas tahun kawin, cuma dua kali jer Mp beli hadiah utk husb, yg pertama, suami tak berkenan (konon nak bagi kejutan)  dan yg kedua h/p yg reganya hampir sebulan gaji Mp..lepas tu tobat dah...tak mahu beli hadiah utk suami coz dia mmng CEREWET.....
Dan biasanya, Mp juga akan dapat hadiah iringan sempena hari lahirnya....SERONOK weiiii.....tak sabar nak tnggu saat tersebut...

Kek..????? juga tak pernah beli sempena hari lahirnya...Dia cukup suka dgn makaroni bakar.Biasanya Mp akan tempah 2 biji makaroni bakar utk dimakan bersama2...Tahun ni Mp berangan utk buat sndiri makaroni bakar....itupun bergantung pada tahap kerajinan....

Gelaran 'Hero Tamil' yg Mp berikan sejak dulu.....Dah pun 44 tahun umur laling..beza umur kita bbrapa tahun ..tapi nmpak macam Mp yg dah tua...huhuhu....

Masa baru kawin dulu, kecik jer perut...sekarang ni makin ke depan...tak pelah, janji bahagia...

serius jer muka......apapun selamat hari lahir syang.......


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

35 ulasan:

❤Kamsiah❤ berkata...

semoga jodoh MP dgn suami kekal hingga ke hujung usia...

S! M4T4 C0KL4T berkata...

hepi besday buat laling MP...moga terus kekal bahagia hingga ke akhir hayat...^^

Rozita berkata...

Happy birthday buat laling MP. Semoga kekal bahagia..

Anum berkata...

Hapy B'day

Granny Hani berkata...

Semoga dia sentiasa di murahkan rezeki dan berkekalan jodoh hingga akhir nyawa.

dwaty berkata...

sweetnyerrrr...

selamat ulang tahun....

Pn Kartini berkata...

haPpY Besday Buat hb akak..:)
Pasangan bahagia gituu..:)

pinky berkata...

happy burday tu asben akak...=)

eMMe berkata...

hepi busday to ur husband Kak!
moga kalian berdua bahagia di samping anak n keluarga tercinta..
yg penting dikurnikan kesihatan rezeki yg baik... Amin....

Kak Imun berkata...

Selamat hari lahir jg buat suami MP. Semoga MP, suami dan anak2 sentiasa bahagia buat selamanya....:)

Ujie berkata...

Happy Birthday utk suami akak!Moga bahagia dunia akhirat ya. :)

*suami saya pun cerewet, tak berani nak beli hadiah brg. takat coklat tu bolehlah. Kalau nak belikan, saya ajak dia yg pilih..

Nazayiena berkata...

Selamat hari lahir buat hubby MP,semoga pjg umur,murah rezeki dan diberkati Allah SWT.

Acik Erna berkata...

assalam MP..happy birthday buat suami MP..semoga kekal bahagia selamanya disampaing MP dan anak2 serta keluarga.

Puteri Nurhayati berkata...

Mana ada nampak tua. :)
Happy birthday husband kak Ina, semoga panjang umur dan murah rezeki. Kalau boleh, share la kak, resepi makaroni bakar. :D

azi berkata...

Selamat Ulangtahun buat suami MP...semoga terus bahagia disamping isteri yang jelita dan cun melecun tu...:)

bila masak makaroni tu, poslah kat Sp sikit ye...:)

ZalinZalina berkata...

MP...selang sehari lak besdei husben kita yek...he he...hepi besdei buat husben MP...ZZ pun selalu rasa diri ni dah tua :)

ibuintan berkata...

slamat hari lahir buat suami MP


itu tandanya MP pandai jaga makan minumnya tu sbb perutnya ke depan... yg penting bahagiaaa

Kesuma Angsana berkata...

epy birthday buat en hubby moga terus bahagia hingga ke syurga ye

eita berkata...

selamat hari lahir untuk suami akak ye...

semoga bahagia sokmo

sal berkata...

selamat hri lahir..moga bahagia bersama sekeluarga di dunia akhirat..amin

Puan Kutu berkata...

selamat hari lahir utk laling akak.

org laki takpe perut kedepan pun..org pmpuan yg kena jaga..tp akk nmpk muda jer sy tgok.hehe

Nur-nba berkata...

Happy Belated Birthday buat suami Kak MP.. Moga akak dan suami bahagia hingga ke syurga..

Tersenyum saya bila akak cakap pasal perut tu.. Takpe janji dia sihat dan bahagia.. :)

yan's cottage berkata...

selamat hari lahir untuk suami MP moga panjang umur murah rezeki dan bahagia di samping MP dunia akhirat amin....

Zareda Norman berkata...

semoga mp dan suami berbahagia berterusan dunia dan akhirat..

Hero tamil?? Heheh sama macam cik hubby xar.. Hitam hitam tetap ku pandang manis.. Auwww.. Pernah zaman kawan kawan dulu hantar kad deepavali kat dia.. Zalim kan.. :-)

Zaitun berkata...

Selamat hari lahir buat suami MP semoga sihat dan berbahagia selalu.

ieja amieja berkata...

selamat hari lahir utl laling MP..semoga dimurahkan rezki dan panjang umo..alamak! mcm hbby ieja je gelaran tu la..beza ckit "hero hindi'hahaha

Nor Salmi berkata...

Selamat hari lahir buat laling MP.. Moga panjang usia dan dimurahkan rezeki.. Juga, moga kalian berdua bahagia selamanya..

Nadiah_Rahman berkata...

salam kak , nad singgah sini smbil follow =)

LYAfrina berkata...

salam kak..
happy belated birthday buat husband akak.. smoga beliau sntiasa d bwh lindungannya..amin

NzA berkata...

Selamat ulg thn utk en suami MP...moga bahagia hingga ke syurga....

Aishah Jahirah berkata...

hepy besday utk hubby akak...wah bertuahnya time besday hubby akak,akak pun dpt adiah...:)

ummiross berkata...

happy birthday buat laling MP. Semoga berbahagia dan bercinta hingga ke syurga..

mama aini berkata...

`hepi belated bezday` buat laling MP..semuga berbahagia selama2nya..amin..

Kasih Salina berkata...

happy birthday buat hubby akak..semoga panjang umo, murah rezeki & sihat sentiasa hendaknya..

Ema Blog berkata...

happy belated birthday

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang