Rabu, 1 Mei 2013

Hello...!!!!! Ada orang tak,,????

Rabu, 1 Mei 2013
Assalamualaikum dan salam sayang..

Cakkkkk aaaaaaa...

Agak lama tak menulis...dah tak tahu nak tulis apa...
Otak agak beku..tgn pun kematu....
Walhal dah janji pada diri sndiri..bila dah tukar kaler rumah, akan merajinkan diri menulis...
Tapi mood makin lari..cuba dikejar tapi semakin jauh berlari....
Mungkin blog ini akan berkubur suatu hari nanti...?????
Mungkin...tak mungkin...mungkin jugak..tapi rasanya tak mngkin...

Dah pergi ke Pesta Buku ke?????
Emmmmmm, macam biasa..Mp dah awal2 lagi pergi...
Hari pertama 26hb pkul 10 pagi dah terpacak dpan PWTC...
Tapi kali ni bawa anak2 murid utk lawatan dan Program Pengembangan Minda di KIWA Sepang pada 25-27 April..
Sempat mncelah sekejap ke sana...Ckgu yg beria2 nak pergi...

Masih lagi lengang masa Mp tiba..

ni jer yg sempat disambar oleh Mp dan anak dara...
Pilih pn dalam keadaan kelam kabut...balik rumah simpan dulu dlam almari..
Ada masa nanti, baru baca...

 Peserta program Pengembangan Minda yg diadakan di KIWA Sepang..
Sepanjang Program, mndapat kerjasama drpada adik2 dari UKM, UPM, UITM
yg bertindak sbgai fasi...


Bersama adik2 fasi dri UPM dan UITM...
Lepak di taman UPM smntara mnggu mrid3 lelaki solat Jumaat dan bergerak ke ladang UPM...

Dan pada 28 April lepas...
Kakak (anak sulung Mp) telah mnyambut hari lahir yg ke 16..
SELAMAT HARI LAHIR UTK KAKAK...
SEMOGA BERJAYA DALAM APA JUA YG DICEBURI DAN MNJADI ANAK CEMERLANG DUNIA DAN AKHIRAT..
SAYANG KAKAK KETAT2 TAU..!!!!


Dah besar pun kakak...ada yg kata tak lama lagi Mp akan dapat menantu..hihihi...

 Mak dara bersama anak2 dara....selain kakak, pakai tudung hitam tu anak angkat Mp dan sebelah Mp tu adik Maizatul pelajr UITM...



34 ulasan:

Kamariah Awang berkata...

Caaaaaak... ma ada ni... dah baca pun! Hehe...

Kamariah Awang berkata...

Caaaaaak... ma ada ni... dah baca pun! Hehe...

saniah berkata...

Wahhh rumah baru.....ceria la...cantik !
Rajin2 la update cerita ina......rindu lah..
Bytheway...happy belated birthday kakak.....dah besar ank sulung ina ya?
Cantik mcm mama dia :)

yan's cottage berkata...

salam MP.....

amboi....sibok bebeno lah ye....sampai tak sempat nak buat n3 baru....

banyaknya membeli sempat ke nak membacanya tu he heee....

Chic Na berkata...

tak pegi pun. jauhhhh.. tp dah kirim buku kat adik. hehe..

mek yusz berkata...

Xsempat nk jupo aritu..cikgu pu br oyaq pg tu..tunggu teksi lmbt...huhuhu

eita berkata...

waaa..banayk nye beli buku....


selamat hari lahir untuk kakak..

Nor Salmi berkata...

Samalah kita MP, lama menyepi..
Nampaknya tak berkesempatan nak ke pesta buku..

umi alya berkata...

sayang woo rumah lawa2 bersawang..

Harith Iskandar berkata...

byk nyer beli buku.dh hbis bace belum tu? :) dh habis nnti bg la kite org pinjam....

♥MAMASYAZA♥ berkata...

wow bestnya dpt beli byk buku citerrr. sama gak cam sy umah dah makin bersawang

❤Kamsiah❤ berkata...

comel2nya anak2 dara tu...org kata kalau anak sulung pompuan,kita cepat jadi nenek hehe...

eMMe berkata...

Salam Kak,
wow! umah baru akak sgt ceria...
kelip2 mata saya memandangnye
ehehehe...

Ratu Hatiku berkata...

X pergi pun pesta buku tu.. banyak jugak MP borong novel tu ya.. selamat membaca :)

Kakzakie berkata...

Betullah dah anak dara tak lama jadi neneklah hihi..
Kalau dekat nak kakak pergi pesta buku itu.

ieda immi berkata...

wahh bestnya ..
banyak borong tuu
aah MP kakak dah besar , semoga dia terus berjaya , tabur bakti pada ayah bonda dulu kan ;)

m.u.l.a.n berkata...

jauh nya nak ke sana...

Zaitun berkata...

Cantik rumah MP nampak sweet.

Happy belated birthday buat kakak.

Cho Zila berkata...

adajer orangnyer ha..
dah pergiler yerk... tak larat ramai orang...
sweetjer mak budaktu.. selamat hari jadi kakak.. moga jadi anak solehah..

Yati berkata...

Kak Ina sama besor je dengan anak-anak dara tu. :)
Yati tak dapat pergi lagi pesta buku.

MystoryPic berkata...

alamak tak sempat la nak pergi pesta buku kali ni.... org sibuk nak mengundi, saya sibuk balik kampung

norh berkata...

cantik la rumah baru..sweeettt ja :)

Rasp berkata...

tak sempat nak gi pesta buku....
dah besar anak u sis...
u dah macam kakak & adik je ...

Acik Erna berkata...

Selamat hari lahir kakak..dan MP kena sabar ye..baru 16 tahun he he

whitecappuccino berkata...

happy bday buat kakak..anak bongsu akak juga 16 thun mei ni..akak suka juga sambar novel pastu simpan dulu..novel acik lana pun dah beli tp tak bca lg.

Amie berkata...

Bestnya dapat pergi pesta buku... kakak yang duduk jauh ni hanya kelip2 mata je...

ummiross berkata...

MP..ummi tak berkesempatan pergi tahun ni, ada je hal yang menghalang. Banyak novel tu, selamat mentelaah ye, hehe.

Happy belated birthday buat 'kakak', moga menjadi anak solehah dan diberkati Allah sentiasa.

Kesuma Angsana berkata...

wah banyak buku yg disambar tu !

Jemarisuri berkata...

byknye novel...js pun pergi aritu tp ramai org...
tak smpt nk jumpa..maybe next time ye...

jarimanis berkata...

Mak dara nampak sebaya ngan anak dara ehehehe
Byk nyer buku dpt sambar, mak aih anak dara dh umur 16 thn best nyer betullah tu x lama lg dpt menamtu heeeee
Jgn lah berkubur dulu ramai peminat nk baca nih :-)

S..U..D..@..I..S berkata...

huh hebat sebaya nmpak..puas cari maknya..

Ibu Lala berkata...

x pegi pun pesta buku tu. x sanggup nk mengadap ramai owang. pening wooo...

Nazayiena Ayiena berkata...

Hepi belated besday buat kakak semoga berjaya dlm apa bidang yg diceburi dan ceria selalu.

Nur-nba berkata...

Happy Belated Birthday buat anak akak. Dah besar panjang dah.. Moga kakak jadi anak yang solehah dan berjaya dalam pelajaran.

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang