Rabu, 15 Ogos 2012

~~~~ WW ~~~~

Rabu, 15 Ogos 2012




Suka2 bersama adik dan kakak...
Sebenarnya tak de idea nak menulis.......

25 ulasan:

Norsalmi Abdul Rahim berkata...

Nampak gaya ummi lebih manja drp anak2.. ngeeeeeee

kasihibu berkata...

Seronoknya bersama anak anak,hari ni bolehlah sya gomol anak anak dara berdua tu pg esok nak bawak mereka cari baju raya...

EmbunRosaliza berkata...

Seronok melayan anak2, manja2 semua

bersama kak Es berkata...

diari utk tatapan anak2 bila diorg belajar jauh2 nnti

ummiross berkata...

Anak2 bermanja dengan ibu atau ibu bermanja dengan anak ni?,hehe..seronok kan MP melayan anak2 di waktu santai..gambar2 yang dirakam ni pasti jadi kenangan manis satu hari nanti

Acik Erna berkata...

sama lah kita mp.acik pun tak dapat nak menulis..macam tak tau nak tulis apa dah he he

azi berkata...

Seronoknya tengok MP bermanja dengan anak-anak...kalau saya pun nak bermanja, boleh tak?...he..he...

Selamat hari raya buat MP sekeluarga. Maaf andai ada tersilap kata sepanjang perkenalan kita dialam maya ini...:)

jemarisuri berkata...

bestnye dpt golek2 manja ngan ank time kecik2 bila bsr dh tak mau dh...hikhik

pinky berkata...

ceria je nampak...=)

Lynn berkata...

Pose manja ye..Try tudung raya ke..hehehehe

Aine Ainun berkata...

Amboi kemain posing sebelum raya kak MP=))

Pn Kartini berkata...

ermmm....model ibu dan anak2 nihhh..;)

Cikgu Ma berkata...

mengancam...hihi

selamat hari raya =)

http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/08/di-kesempatan-ini.html

Kesuma Angsana berkata...

amboi2 kemain lagi ye! Selamat hari raya dari KA & keluarga, mohon maaf andai ada salah & silap spjg perkenalan kita di alam maya ni ye

Rinna berkata...

Seronok anak2 dpt bermanja2 ngan ibunyaa.. :)

MamaEma berkata...

bukan senang nak bergambar begini bila ana-anak besar kan

eMMe berkata...

posing manja nampaknye kakak MP saya sowang ni... auwww~

kak, cepat la post entry Raya, heeee~

syiela berkata...

amboi posing manja dgn anak2 ke kak MP :)

Maya Mayana berkata...

Salam Aidifitri buat akak sekeluarga...maaf zahir batin dari yana :)

Kasih Salina berkata...

salam kak MP..tepek gambo pun takpelah, janji happy kan..selamat hari raya buat akak sekeluarga..hati2 di jalan raya..

NzA berkata...

sweet momen.....

Selamat Hari Raya PK....Maaf Zahir Batin...

MystoryPic berkata...

Dah besar anak2 ye... boleh jadi kawan bercerita gurau senda SELAMAT HARI RAYA

ieda berkata...

sesekali melayan anak2 nie seronok kan .. adakalanya pening kepala ekkee ;)

ainnoraini berkata...

seronok kalau mesra2 dng anak2kann..

MP, selamat hari raya maaf ye..kalau ada silap dan salah kot ada terkasar bahasa masa komen2 tu kann...

maaf zahir dan batin..

mama aini berkata...

ehem posing2 manja ek?..he2x..

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang