Rabu, 26 Oktober 2011

---- WW----

Rabu, 26 Oktober 2011

25 ulasan:

Gen2Merah berkata...

wowww... buat penyelidikan ke anak lembu ni..

missgee berkata...

Errrrr.... Tak beraninya..
Agak geli..

Kak Aya berkata...

nampak mcm menggelikan la...

ini untuk apa ni ? mcm kat makmal je.

ajumohit berkata...

Kt mana ni kak? Lembu pon 9 bulan baru lahir ye?

Acik Erna berkata...

MP..mana dapat ni..

sal berkata...

ohhh...camtu ge..takuttttt...

S..U..D..@..I..S berkata...

makmal sains ke ni...terkorban

Fitri Senin berkata...

geli tp cute

Zefa NorAsmara berkata...

subhanallah. kat mana ni MP?

kasihibu berkata...

kiut...tp
ngeri

azi berkata...

MP..
Kat mana MP ni..makmal sekolah ke?..

zul permatang badak berkata...

mato pun tak celik lagi....

MulutPayau berkata...

Gen2merah, Kak Aya, Aju, Acik, Zefa,Azi...

Gambar ni diambil masa expo penternakan...bnyak lagi binatang lain yang dipmerkan, cuma berkenan kat anak lembu ni sbb anak2 suka tengok...

MulutPayau berkata...

Gee...akak pun geli tengok..tapi nmpak cute...hihihi

sal...ada jugak anak lembu kembar yg dipmerkan...

Sudais....terfikir jugak mcm mana diaorang boleh ambik anak lembu ni...

Fitri...nmpak cute walaupun geli tengok..

MulutPayau berkata...

kasih ibu...
memang cute...

Zul...tu laa..mata pejam lagi...lagu mana ore buleh ambik anak lembu ni dale perut....

~ yus ~ berkata...

errk, mcm mengerikan aje...huhu

eMMe berkata...

euwww...comelnye, but rase geli2 skit, heeee~

wahida berkata...

mana dpt ni sis...cam geli lak nak tgk...huhu...


salam kenal..terus follow sini...

Ros berkata...

Salam Mulut Payau,

Kesiannya Kak ros tengok..sebelum ni ada jugak Kak Ros tengok janin manusia didalam balang macam ni.Kak ros rasa benda ni semua untuk pelajar pelajar kat dalam hospital depa buat kajian.

Yati berkata...

Kesian pula tengok anak lembu tu.

Zaitun berkata...

Ngeri kak Zai tengok,mana MP dapat?

MulutPayau berkata...

Yus....akak tgk pun mmg ngeri jugak...bukan lembu jer yg ada, tapi bnyak lagi...

eMMe....geli tapi cute jerkan...hihihi

Wahida...terima kasih sudi snggah blog akak...akak dapat masa g ekspo pntrnakan..

MulutPayau berkata...

Kak Ros...w'salam..
Saya rasa pun mmng tujuannya utk pnyelididkan...bnyak lagi haiwan lain yg dipamerkan...

Yati...akak trfikir jugak mcm mana dia orang ambik anak lembu ni...

Kak Zai....masa ekspo pnternakan...bnyak lagi bntanag lain yg dipmerkan...

ieda berkata...

ibu lembu ni keguguran kot...hehe
btw..lembu bunting berapa lama ek?setahun ka?

Totie@Tomy berkata...

mcm ni rupanya anak lembu yang berusia 6bulan dalam perut ibunya..

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang