Isnin, 26 Disember 2011

Tak Kisah Walau Dia Suami Orang........

Isnin, 26 Disember 2011
Bila hati dah suka,tak peduli walau siapa dia....Memang dia suami orang...Namun hati tetap suka..sukar utk mngikis perasaan ini...Siapa dia?????????
 
Memang ramai yg meminati beliau... Tapi jng pulak salah faham...Mp meminati setiap tulisan beliau.Memang betul2 minat...Cukup kagum dgn perjalanan hidup beliau dan kisah bersama keluarga   yg sntiasa dikongsi dalam stiap tulisan.Tulisannya memang santai dan mnghiburkan...Memang seronok utk dibaca.Bnyak yang boleh dijadikan pengajaran dan kadang2 mmng TERKENA batang hidung sndiri...
Setiap bulan Mp memang katgih utk membaca setiap tulisan beliau...
Setiap majalah yg ada tulisan beliau, pastinya akan dicari...

Dan setiap bulan jugaklah majalah ini menjadi tatapan semata2 kerana ada tulisan beliau..

Berulang kali baca buku2 ni...tapi tak pernah jemu2....

Siapa dia?????

gmbar pakcik google

Wajah yg sntiasa dinanti kemunculannya..Tapi tulisannya yg diminati.........

30 ulasan:

Zefa NorAsmara berkata...

Hihihi.. ini rupanya laki orang yg akak maksudkan.. :D

EmbunRosaliza berkata...

Assalam MP, mesti best sangat tulisan2 beliau, hingga meyebabkan MP amat2 menyukai tulisan beliau, eh sapa tu akk tak kenal lah hehhe, maklum lah la ni kurang sangat baca2 majalah ataupun buku, kalo baca pun sambil lalu gitu2 je, byk tgk gambar je

NzA berkata...

suspen je MP nie....hi.hi.hi....

Jendela Hati berkata...

fuhhh,,, tekejut den,,, ingat apa lah rupanya suka tulisannya hehe suspen jerk

ajumohit berkata...

Aju tak kenal Pakcik ni, msti penulisannya bagus shgga menarik minat akak

ieda berkata...

ekekek kasi suspen je !!!

aah kalau dah penulisan dia menarik , meminati apa salahnyeee

Woofer Storm berkata...

tak kenal pakcik ni sis..mesti tulisan dia gempak kan ni??

#mesti belajar cara nak buat entry dari pkcik ni..heheee

~ yus ~ berkata...

siapa ni kak? Yus tak kenal lah. Nama dia siapa? kenapa akak tak tulis sekali di sini. Mesti best ni tulisan dia, sehingga akak begitu mengagumi dia.

Oh! baru perasan dari gambar tu.
nama dia Abd. Jalil Ali ya?

Zareda Norman berkata...

suka juga baca tulisan dia walaupun dia laki orang tapi laki orang yg lain baca tak ek.. sebab hanya laki org jer yg memahami laki org yg lain.. wakaakkaka

Teenager Housemaid berkata...

hehe..adik pun pernah juga baca yang kopi o tanpa gula tu..
yg lain tak pernah bace lg..bace pun sbb kawan pinjam..
yup..best penulisan die..:)))

p/s: akak thanks sbb slalu bg semangat n komen membina..:)

Puan Kutu berkata...

siapa beliau nie kak?aduh sy nie mmg tak kenal..buku n majalah pun dah tak baca skang nie..kenal pakcik google jer!hehe..

msti beliau sgt istimewa kerana penulisannya bisa buat isteri org jatuh hati...:)

MulutPayau berkata...

zefa....
hensem tak??? akak mmng minat semua tulisannya....

Kak Rosa...
w'salam...saya memang minat cara dia menulis....tak jemu membacanya...tapi kdng2 beli majalah..baca tulisan beliau jer..yg lain tgk gmbar jugak..hehehehe

NzA...
sesekali buat suspen.....hihihi..

MulutPayau berkata...

Jendela Hati...
Puan Zai....minat tulisan jer..hehehe...kalau minat tuannya haru jugak...

Aju dan Woofer storm
gaya penulisannya memang menarik...Beliau Abd Jalil Ali...Penasihat Esekutif Editorial di Karangkaf..

ieda..
Yalah dik...akak hnya minat tulisannya..jgn minat tuannya dah la...hihihi

MulutPayau berkata...

Zareeda...
laki orng pun apa salahnya ya...hihihi...dah minat nak buat mcm mana...rasanya laki org lain tak baca...muahahaa...

Yus...
Betul tu..Abd Jalil Ali...tulisannya mmng best...santai dan mnghiburkan...

TH...
Adik....adik pun baca jugak ya???? memang bestkan...bacaan santai..
p/s..sama2 dik...akak pun dah 'jatuh hati' ngan tulisan adik...

Puan Kutu...
akak pun tak sangka yg akak boleh terjatuh hati ngan suami orang.....hehhehe...
Pakcik google tu kamcing ngn adikkan......hahahhaha..

Wak Gelas™ berkata...

wak pon laki orang jugakkk hiks2...,, eeeeE wak dh dateng niiii nk komen komennnnn..........

fadh leyanie berkata...

ingatkan siapa la laki org tu,..:)

~ Cik Azz Abu Bakar ~ berkata...

Sekarang ni beli majalan Laman je.. Jadi, tak berapa kenal atau tau nama laki orang tu.. hehe..

Muka mcm pnh tgk... tp tak tau kat mana.. Mungkin kat tv kott...

LadyBird berkata...

x pernah bc buku hsl nukilan beliau..

tp pernh tgk d kdai buku..

Dalila Hamid berkata...

suspen la....

Be Simple Beb(BSB) - threeQ berkata...

ingatkan siapa tadi..penulis ghuper nyerr...

sal berkata...

tak pernah tengok majalah kopi2 tu..try nak beli dan baca nanti..
teringin juga nak tau kisah2 isinya..

eMMe berkata...

Kak MP, saya pun tergoda pabila menatap wajahnya, hehehee~ tapi saya minat Ramlee Awang Murshid, laki org gak, sedang mengumpul koleksi beliau, heeee~

missSenget berkata...

minat jugak pakcik ni..

best kan penulisan dia..


hehehe..
muka dia pun ensem.. ngee~~

Zaitun berkata...

Kak Zai selalu baca tulisannya dalam majalah Midi.Abd Jalil Ali satu nama yang memang disebut2 dek kerana penulisannya yang santai dan menghiburkan.

Gen2Merah berkata...

bila menulis sesuatu yang indah dan menarik, pasti akan meninggalkan kesan pada jiwa seseorang

Kamariah Awang berkata...

Ya Allah... rasa jauh ketinggalan sungguh ma ni. Mungkin era membaca ma dah jauh berlalu....

Teenager Housemaid berkata...

hehe..adik mmg bace semua genre buku kak..
best...sangat santai..:))

Mama Gee berkata...

hehe suka gak baca celotehnyaa....

Hanih Borhan berkata...

Siapa dia ni?...Cetek pengetahuan am saya ni, hu3...

Aishah Jahirah(cik aisha) berkata...

suspen je sape la laki org tu... Buku2 beliau mmg santai dan best.saya pun ada baca gak...yg kat majalah ketinggalan la, xrajin membeli majalah...hehee

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang