Ahad, 28 Julai 2013

Alhmdulillah..Dah boleh keluar...

Ahad, 28 Julai 2013
Setelah 5 hari brkmpung di hospital..ari ni laling dah dibenarkan keluar...
Terima kasih yg tak terhingga kpada rakan2 yg sntiasa memberikan kata2 semangat dan  doa yg dititipkan...
Cuma Mp agak terkilan kerana tidak bersamanya saat2 dia terlantar dan tidak sempat iringi dia ke bilik pembedahan...
Nasib baik jugak bbrapa orang kawan baiknya ada bersama...
Dan Allah permudahkan segalanya...sykur sangat2...
Cuma skrang ni laling kena bnyak berpantang...
Panjang berjela penerangan doktor...
Jaga pemakanan, kena bnyak bersenam...
Mp pulak yg risau, sbb mmng tahu perangai laling...susah nak kntrol pmakanan..jauh sekali nak bersenam..sibuk memanjang dgn kerja...


Bila si ayah dah sihat sikit..baru lah boleh bawa hero2 melawat ayahnya...Dan inilah jadinya..Si bngsu terus lepak sebelah ayahnya..Mau runtuh katil dibuatnya...


Lepak dalam wad....Orang yg sakit dah bleh bangun..dah boleh jalan2..Dan paling tak tahan, boleh pulak minta ngan dr nak berbuka puasa kat luar..Dah tak lalu ngan makanan di spital...



P/s....letih dan teramat letih..letih otak+letih badan....

25 ulasan:

umi alya berkata...

alhamdulillah dipermudahkanNya

MystoryPic berkata...

moga cepat sembuh ye.... boleh la balik raya kat rumah.... raya kat hospital tak best la

Teena Tna berkata...

Alhamdulillah, nanti boleh sambut raya kt rumah....

Normi Nieza berkata...

alhamdulillah..dah sembuh..

Aju Mohit berkata...

alhamdulillah, yg penting jaga makan tu kan kak, mmg susah nak biasakan diri tp insha allah nanti biasalah tu, semoga suami akak sentiasa sihat hndknya

azi berkata...

Alhamdulilah..dah sihat dah!!!.

Tak pa MP, jangan terkilan, lepas ni kat rumah, MP jaga suami elok2 ye, jangan masak apa yang dia nak makan, tapi masak apa yang dia perlu makan, kena berpantangkan...:)

Puan Kutu berkata...

alhamdulillah semuanya selamat dan dipermudahkan..pasni balik rumah kak mp kena sambung tugs doktor la.hehe

Ummi Iman berkata...

Alhamdulillah

ANIM berkata...

alhamdulillah..semuanya selamat. lepas ni memang kena jaga orang "berpantang"lah ya...

Nurul Nadiah+Khairil Syazwan berkata...

Syukur, alhamdulillah. Lega bila suami balik ke sisi

Salam singgah dan salam Ramadhan. cantik blog ni, ceriaaaaaa sangat!!

eita berkata...

alhamdulillah....

azieazah berkata...

Alhamdulillah semuanya lancar dan selamat. Dugaan betul di bulan posa kali ini ya..

Takpa, bersabar dan semoga segalanya baik saja.

NoorVictory berkata...

Lama tak singgah sini.

Eh suami MP sakit apa?

Selamat berpuasa dan beribadah untuk MP sekeluarga :)

NzA berkata...

Alhamdulillah, semoga Allah permudahkan. suami nza pn dh kluar hr Sabtu ttp keadaan masih xgitu stabil...sama2 kita doakan agar Allah melindungi dgn kasih syg dan rahmatnya.....

jarimanis berkata...

alhamdulillah..perlu rajin berpantang lah lepas nih ;-)

nea lopah berkata...

Dugaan d bulan ramadhan.. semoga laling MP cepat sembuh =)

Rinna berkata...

Alhamdullillah dah pulih yer.. Kena laa jaga pantang tuh.. MP.. tak pe laa utk kebaikan.. :)

Shaiful Zaidi berkata...

Alhamdulillah

dwaty berkata...

semua dah nampak ceria... :)

eima berkata...

alhamdulillah ... mudahan bertambah baik

❤Kamsiah❤ berkata...

MP kenalah masak menu utk org pantang ya..
Tuhan menduga kita dengan berbagai cara..hanya yg bertakwa mampu menghadapinya..

Ema Johari berkata...

nampaknya kak MP kena pantau betul-betul pemakanan lalink MP ni...hehehe..Alhamdulillah dah boleh balik erkh

Zaitun berkata...

Alhamdulillah dah boleh balik. Semoga cepat sembuh.

syiela berkata...

alhamdulillah... mudahan kesihatan bertambah baik...

lepas ni makan kena jaga ye :)

intanfirdaus247 berkata...

semoga laling kak MP cepat2 sembuh ya..intan doakan..amin

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang