Isnin, 15 Julai 2013

saja suka2...

Isnin, 15 Julai 2013

copy dari fb

35 ulasan:

Acik Erna berkata...

Bagus ni mp..tak de la kutuk kan he he..walau macamana pun bentuk fizikalnya tetap sayang

❤Kamsiah❤ berkata...

cinta tak mengenal paras rupa hehe...isteri chubby tanda suami bg makan mencukupi hehe

azieazah berkata...

Bagi kita yang semakin dewasa dan matang, fizikal sudah dilihat tidak begitu penting kerana ada benda lain yang menjadi keutamaan. Tapi bagi orang muda, depa masih lagi melihat rupa paras dan bentuk fizikal sebagai penting.

Takpa la... hati dan budi ni memang lambat dapat dikesan orang..

jarimanis berkata...

Ye...betul bukan pada paras rupa..tapi kebaikan dan tahu tanggungjawab nya..

Nurzakiah Hanum berkata...

great info

..::..aRe-Na..::.. berkata...

hehehe..kan....yg gemuk kekdg adalah yg terbaek dlm melaksana kan tanggungjwb nya...gemuk2 pon chomei per kan

Shaiful Zaidi berkata...

salam Ramadhan..

baiknya isteri gemuk yg solehah..

EmbunRosaliza berkata...

bestkan dpt suami mcm tu, menghargai isteri dia yg gemuk, gemuk pun gemuk lah janji bahagia kan MP

aizamia3 berkata...

moga kita semua kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. ;)

Normi Nieza berkata...

nice..:)

Ira berkata...

:) lelaki2 patut baca ni.

Mira Adzlia berkata...

hihi....comel je ayat-ayat dia :)

S..U..D..@..I..S berkata...

isteri gemuk yang rajin..suami gemuk plakk? hehehe

Mak Long a.k.a Kunang-kunang berkata...

Hi, hi macam2 kerja buat pun, dah jenis tak mau kurus. Kenalah mengerti dan menghargai wahai cik abang

azi berkata...

MP...
he..he...yang penting rajin walaupun gemuk...macammmmm saya..he..he..

Aju Mohit berkata...

kenelah hargai, jangan suke-suke nak cari yang lain kan...

Kesuma Angsana berkata...

hehehe.. sweetnyer ~

lelamaisara berkata...

nak yg lawa aje ea...kena la hargai kan kan...;)

Khai♥Rin : anies berkata...

dlm senda ada pujian ;-)

BUNDA a.k.a KN berkata...

so sweet...bahagianya..

Aine Ainun berkata...

heheee...
pokok pangkalnya iklas berkasih sayang...=)

ANNA MARIANA berkata...

nice sharing :)

ainnoraini berkata...

janji sayang..bila dah sayang tak fikir yg lain2 dah...

Zaitun berkata...

Paras rupa hanya sementara ajekan yang penting tanggungjawab.

aTieYusof Family berkata...

Janji happy, janji bahagia...:)

Ema Johari berkata...

bahagianyaa

ummiross berkata...

bersyukur dengan jodoh kita, insyaAllah berbahagia.

Amie berkata...

he hehehh... gemuk itu pengasih

Puan Kutu berkata...

setuju..cinta tk pandang paras rupa.klu tak takdelah istilah cinta itu buta..tp kebanyakan lelaki suka kepada yg cantik,so isteri kena la jaga badan..:)

m.u.l.a.n berkata...

setuju..

hainom OKje berkata...

Tq sang suami..... Hehe

nea lopah berkata...

Gemuk nya isteri tandanya dia bahagia bersama suami.

WAHIDA ALIAS berkata...

sejuk isteri kalo dpt suami mcm ni..

pinky berkata...

sejuk hati isteri bila baca kak...=)

NzA berkata...

terima seadanya...yg pnting bahagia.

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang