Selasa, 23 Julai 2013

Muhasabah Diri...

Selasa, 23 Julai 2013
Copy dari fb...

23 ulasan:

umi alya berkata...

betul3.. akak setuju sgt

Chic Na berkata...

betul tu.. ;)

Aju Mohit berkata...

betul tu kak, diri sendiri pun byk kekurangannya drp nk menuding jari pd org lain

Fizalinolie berkata...

Betul tu kak. Moga kita sama2 beringat :).

Teena Tna berkata...

Tepuk dada tanya selera.

jarimanis berkata...

setuju..1 jari tunjuk salah orrang..upanya 4 lagi jari tunjuk pada diri sendiri. Muhasabah untuk diri sendiri jugak :-)

Nurzakiah Hanum berkata...

assalamualaikum
singgah pagi di sini :)

EmbunRosaliza berkata...

Betol3x

Rasp berkata...

sangat setuju....
satu jari menuding ke arah org lain..
4 lagi jari menuding ke diri sendiri....

QueeN TerataI berkata...

setuju sgt.. tp ramai yg lupa diri kak

❤Kamsiah❤ berkata...

kuman seberang laut,nampak hehe...

Normi Nieza berkata...

good sharing

Angah berkata...

satu jari tuding salah org, tak sedar 4 jari lagi tuding diri sendiri

Ira berkata...

terima kasih sudi bg peringatan ini.. :)

aizamia3 berkata...

kita tak sempurna mana. Lebih baik jaga kain sendiri dari sibuk nak jaga tepi kain orang lain.

syiela berkata...

setuju ngan MP

diana berkata...

baiklah...heee..:)

Khai♥Rin : anies berkata...

betul...jg 'tepi kain' sendiri... ;-)

che mid berkata...

Alamak garangnyaaa.. er er ya incik puan, lps ni saya tak sibuk-sibuk lagi dah..

NzA berkata...

SETUJU!!!!! muhasabah diri n sntiasa brfikiran positif...

nea lopah berkata...

Agree... jaga tepi kain sendiri ;)

Ema Johari berkata...

betul tu

hainom OKje berkata...

Betul tu MP...banyak lagi dosa kita...bila nak bertaubat pun tak tau...

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang