Sabtu, 20 Julai 2013

Tertunai Sudah

Sabtu, 20 Julai 2013
Alhmdulillah...akhirnya impian mnjadi knyataan.
Dah dpt srprise dari laling smpena besday baru2 ni...
Dan hari ni laling bawak Mp dan anak2 berbuka puasa di hotel.Sebenarnya berbuka puasa di luar sudah mnjadi acara wajib setiap tahun..Sekali dlm sebulan.Kalau poket laling tebal sikit, dpatlah merasa 2 kali..
Kali ini kami berbuka di Tower Rgncy Ipoh.Sebenarnys dah bnyak kali kami berbuka di sini (tahun2 lepas).
Hotel ini mnjadi tempt peberet kami...mngkin sbb reganya yg berpatutan dan bnyak pilihan.. ( padahal dari pnglman Mp sejak dulu, hotel lain pun bnyak pilihan jugak).
Laling mmng suka tempat ni..jadi kami cuma menurut perintah asal duit dlm poket tak ngalir keluar.










Bersama laling...penuh jugak meja tu dgn mknan...semuanya sedap pada pandangan.

Si bongsu yg mmng tak sabar2 nak berbuka..setelah ke hulu ke hIlir mencari makanan kgmrannya.

Permata hati....bila tgk si bongsu tu..aduhaiiii mmng dah terlebih berat..


Berbuka sambil ditemani alunan muzik yg mngasyikkan...


Dan inilah yg mnjdi milik Mp sempena besday baru2 ni...sebenarnya , ngidam nak benda lain..huhuhu..Tapi tak pelah...janji dapat...


Pertama kali Mp dapat jenama ni dari laling....Pada mulanya mmng tak teruja pun bila tengok luaran tu...Tapi rupa2nya mmng cantik..


Boleh melaram raya nanti dgn beg yg comel lote ni...
Dan Mp dapat jugak 2 helai blouse janama peberet Mp dari laling..
Yang pastnya warna oren jadi pilihan...

Baju raya anak2 masih belum lengkap lagi.Cuma baju Melayu yg ditempah. Yg lain2 mmg tk beli pun..Dia orng kata tak pe asalkan ada baju Melayu...Pakai mana yg ada..jimat belanja..







22 ulasan:

Chic Na berkata...

seronoknya dapat surprise.. cantik bag tu.. ;)

Rasp berkata...

skali skala dpt berbuka luar memang best...
tapi kkdg tu rasa tak berbaloi rege mahal2...
makannya skit jer kan....

wahhhh cantik bag tu sis...
best dpt surprise gitu....

Happy Belated Birthday ya sis....*tak ingat dah wish ke lum*

Zareda Norman berkata...

Happy belated besday mp.. Dapat beg raya tu.. Meriahlah raya kali ni

Marya Yusof berkata...

As salam Kak Ina,

Wah, jeles I dgn beg fossil tu ;) aritu pun hubby bg present beg gak... lama tak melaram dgn beg baru sejak tak kerja ni...hehehe :))

Akak nampak slim lah... Happy Belated Birthday! Barakallahufik... :)

Fizalinolie berkata...

Wah! Seronok dpt berbuka d luar 1 family. Dapat pulak hadiah misteri dari laling. Memang seronok le. Hehe...

che mid berkata...

Alhamdulillah, hadiah dapat, makan pun dapat.. tambah shopping sikit-sikit lagi, lengkap la utk beraya dengan gumbira ria nya.. pandai laling awak pilih ya,,

Aju Mohit berkata...

alhamdulliah, cantik beg baru tu kak, saya suka tali pjg mcm tu, boleh sling, siyes cantik

Khai♥Rin : anies berkata...

Lengkaplah gaya d pg raya nnt.. :-)

umi alya berkata...

Untungnya dpt hadiah, cantiklah..

Jemarisuri berkata...

cantik beg tu..
surprise tu membuatkan teruja utk tau kan2
hehe

Puan Kutu berkata...

amboi dpt handbag,blouse lg..dpt mkan kt hotel lg..bertuahlah ada laling.hehe

EmbunRosaliza berkata...

Seronoknya kalo dpt suprise mcm ni kan MP, cantik handbag tu, pandai laling MP pilih

ainnoraini berkata...

Kalau saya suka..lompat bintang dpt hadiah..

NzA berkata...

wah bestnya....dpt brbuka kt hotel, dpt hadiah yg sgt2 gojes..bahagianya....thn lepas smpt 1x je brbuka kt hotel, itupun ikut suami brseminar..thn ni entahlh.....

Ibu Lala berkata...

Cantiknya beg tu. kalau sy mmg dah senyum sampai ke telinga kalau dapat adiah tu.

Kalau bulan pose kite suka berbuka kat rumah. Rimas kalau ramai ramai kat luar tu. klw time x pose ok la.

OmbakBaik berkata...

Bess nyee..akak dok ipoh ke?

azi berkata...

MP...seronoknya dapat hadiah beg tangan dari suami..cantikkk..saya suka colour tu...:)

p/s Saya tahun lepas merasa sekali berbuka kat hotel, tahun ini, rasanya dekat2 nak raya kot...masa tu dah mood raya..masakpun dah malas.

eita berkata...

dapat hadiah dari laling lah yang paling best kan...


Normi Nieza berkata...

wah untungnya akak...:)

ummiross berkata...

banyak lauk pauk tu MP, bestnya.
Beg tu memang cantik, pandai laling MP pilih, Fossil pulak tu.

Haryati Faizal berkata...

besar-besar dah anak akak ye....
tahniah dapat hadiah besday....

azieazah berkata...

Sapa lagi nak hargai kita kalu bukan si Laling. Ye tak? Selamat ulangtahun (belated), semoga terus sejahtera dan bahagia.

Beg raya tu sangat comel, okeh!

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang