Jumaat, 29 Jun 2012

dah boleh senyum.....!!!

Jumaat, 29 Jun 2012
Assalamualaikum laling......

Hari ni MP dah boleh snyummm smpai ke telinga..semua urusan dipermudahkan oleh-NYA..
Alhmdulillah syukur yg teramat sangat.. 
Sebenarnya Mp tak ke mana2 pun....cuma terlalu bnyak yang perlu dibereskan....
Memang rindu sangat nak bw...
Mp  selalu jugak merayap ke 'rumah' kawan2...ada yg sempat  Mp tinggalkan komen, tapi selalunya Mp jadi sr jer...Itupun bw di sekolah..curi2 masa free ..
Minggu lepas si abang demam..sian dia...makan jer terus muntah..smnggu tak jamah nasi..badan makin susut..Husb pulak OS..jadi Mp trrpksa hadapi sorang2....Nasib baik si kakak ada ....boleh jugak bntu apa yg perlu...
Bila si abang sembuh, adik pulak yg demam..memang dugaan betul..dan terkena jugak masa suami OS..adoiiiiii...tapi nasib baik adik tak seteruk abang....
Dan nasib baik jugak dia jenis yg boleh berdikari....walau demam tapi tak bnyak karenah....
Si kakak pulak sibuk dgn kerja kursus yg perlu dibereskan...Balik je sekolah terus ngadap l/top...Jadi, Mp tak nak ganggu dia walaupun tangan dah terasa gatal nak ambik b/band di l/topnya...
Semua kerjanya dah selesai....jadi tak perlu Mp nak berebut b/bnd ngan kakak lagi...
Sepatutnya minggu ni Mp dan husb bawak anak2 g jalan2.....tapi sedihnya husb masih lagi OS..tak sempat balik....Muka anak2 dah kelat semuanya....Itulah kan, kadang2 susah jugak bila bjnji dgn anak2...walaupun dia orang boleh terima kesibukan kita, tapi ada riak  sedih di wajah dia orang...




25 ulasan:

laku berkata...

bagus blognya

salam kenal ya

Lynn berkata...

Alhamdulillah..

Rozita berkata...

Lega dah ok semuanya MP..

Nazayiena berkata...

Demam nie bergilir plk kena ya,nasib baik kakak ada boleh bantu MP,harap si adik cepat sembuh.

pinky berkata...

alhamdulillah...

ummiross berkata...

harap semuanya dah sembuh sepenuhnya.
Ummi pun beberapa kali jenguk blog mp,patutlah sunyi je. Selamat berblog kembali mp..

azi berkata...

MP..
syukurlah..kerja2 mp dah selesai...adik dan abang pun dah sembuh dari demamkan...nanti bila suami dah tak sibuk tu, bolehlah pegi jalan-jalan..:)

Dinas Aldi berkata...

Alhamdulillah kerja dah selesai & anak2 pun dah sihat. Nak buat macam mana, ibu bapa bekerja pun demi masa depan anak2 jugak. Tapi akan ada masa untuk jalan2 bersama anak2 tu, insyaallah :)

Rinna berkata...

Alhamdullillah kerja dah siap yer.. bagus la tuh leh laa berblogging yer.. :)

kak tini (umialya) berkata...

Allah Allah, punyai masa terluang, bolehlah bawa anak2 'makan angin'..

jemarisuri berkata...

syukur alhamdulillah smuanya berjln dgn baik sekali...hihi

EmbunRosaliza berkata...

Assalam MP, alhamdulillah kalo semua dh sihat. mmg susah hati nak hadapi sorang2 keaadaan mcm ni

Amie berkata...

Alhamdulillah, semuanya elok saja sekarang ye MP, kakak pun ikut senyum senang.

saniah berkata...

Biasa la tu anak2 marajuk sikit..takpe ina bawakla dia org gi jln dkt2 tu dah tu shoping2 sikit....kejap pun jadi la kan sure dia org suka
Harap semua anak dah sihat k.. :)

ieda berkata...

alhamdulillah MP , begitulahhh kalau melibatkan kesihatan anak2 .. kita ibu nie banyak yg perlu difikirkan ;)

Deru Ombak berkata...

Assalamualaikum Cikgu...

Syukur alhamdulillah anak2 semua dah sihat, kerja pun dah selesai. Bila2 kelapangan bolehlah tunaikan janji dengan anak2... :)

Kunang-Kunang berkata...

Salam MP,

Alhamdulillah anak2 MP dah sihat.

aizamia3 berkata...

bila anak-anak tak sihat.. risaunya.. kesian tengok dorang.. hilang sekejap keletah nakal dorang.. ;)

secangkir madu merah berkata...

MP, kalau dah berjanji tu bukan anak2 aje yg kelat mukanya, ibu anak2 lebih kelat lagi hahaha.. tapi ialah hubby pergi kerja cari rezeki nak buat camana, sabar je lah..

smoga anak2 MP cepat sembuh..

whitecappuccino berkata...

bila anak2 demam kita betul2 susah hati.

eni berkata...

alhamdulillah semua dah ok...
MP `sr' tu apa...

Acik Erna berkata...

assalam mp..bila masalah dah selesai memng lega kan..emang boleh senyum sampai ketelinga

syiela berkata...

alhamdulillah semua dah selesai.. nanti pilih tarikh lain bawa dorang jalan2 mesti senyum kembali :)

Aishah Jahirah berkata...

kena beralah dengan kakak la ni...hehee xpe dah setel keje diakan...dah boleh senyum tu.;)

eMMe berkata...

haaa... nasib baik kakak tak demam, kuat antibodi dia.. tu pun, nasib mak dia tak demam, kalo tak, lagi huru hara dibuatnye... sian dowang..tak pat jalan2 cari makan dgn ayahnye..takpe2... ada masa leh bersama2 famili kan...

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang