Rabu, 6 Jun 2012

~~~~ WW ke????~~~~

Rabu, 6 Jun 2012
Elehhhhh....buat-buat rajin...





Tuan tanah tengah meroyan skrang ni...jelessss ngan kawan2 yg dapat jalan2 dan bercuti....

24 ulasan:

Pn Kartini berkata...

assalamualaikum my dear sis MP...:-)

aduhai...saborr siss...
Meroyan bercucuk tanam. .bersiram-siraman..no hal sis....berbudi pada tanah pee...bak kata nik aziz kat satu poster time tini ke KB..
Bertani satu ibadahhh...;-)

Aine Ainun berkata...

hamboi kemain rajin lagi Cikgu...
sabaq na, cuti sekolah panjang lagi...hihiksss=))))

Gen2Merah berkata...

wah wah cikgu.. ada gak aktiviti cuti2 sekola ni ye.... nice.. saya ni keja tugas2 sekola pun x siap2 lagi... asik ngan tdo panjang,. ahaha

aizamia3 berkata...

saya pulak tinjau belakang rumah.. eemm..

jemarisuri berkata...

berbudi pd tanah insyaallah ada hasilnya..hihi

selamat bercuti MP..

Zareda Norman berkata...

rilekss.. Tanam pokoktu rapat rapatek.. Hehehehe

selamatbercuti cikgu :-)

missSenget berkata...

a'ah la..lupa sis MP tgh bercuti skrg..

ehem2.. rajinnye beliau..

hahaha..

Ati Masrif berkata...

salam kenal MP,

TQ sudi add kita ye :)

cantik pagar rumah u
jangan meroyan kita pun
cuti sekolah tak dpt kemana2..huhu

umialya/k.tini berkata...

gara2 nak cuti le, time cenggini baru smpai umah, kena siapkn keja2 pej dulu

Kamsiah berkata...

kalau tuan rumah bercuti..layu kekeringan la pokok2 tu..:)

secangkir madu merah berkata...

Rajinnya MP bercucuk tanam... saya pun suka jugak tapi hehehehe tangan saya ntah apa2, takde bakat langsung.. tanam apa pun tak menjadi huhuhu

mama aini berkata...

assalam MP..ehem meroyan jadi rajin takpe !!!..he2x..`selamat bercuti`..

sal berkata...

suka tengok pokok bunga menghijau...terhibur dia hidup subur di depan mata..tapi kena rajinlah pulak melayannya yee..

Aju Mohit berkata...

wah rajinnya akak, kira sejuklah tangan akak ni, luas kawasan umah akak

azi berkata...

Amboi!!!!..rajinnnya MP...nanti bolehlah datang rumah Azi tolong siramkan pokok bunga ye...

p/s.. cantiknya rumah MP...:)

Prettywrite berkata...

Salam cikgu..
seronok tengok orang bercucuk tanam tp kalo yna ni malas la pulak..hehe..

fiqas berkata...

subur je pokok2 tu..
untung dapat tuan yang rajin menyiram..

S..U..D..@..I..S berkata...

aktiviti sihat dan cergas minda

Dinas Aldi berkata...

Tak pi mana2 pun takpa, cuti tak semestinya kena jalan2. Boleh gak buat apa yg selama ni tak sempat nak buat di rumah, betul tak :)

~ yus ~ berkata...

Wah akak. Jeles tengok pokok2 tanaman akak, yus punya baru ciput je...huhu.

Lawa pulak warna kelabu + putih dinding pagar rumah tu ya. Kami tgh berkira nak cat warna lain tahun ni, apa yg sesuai tak tahu lagi...

MamaEma berkata...

rajinnya akak melayan pokok-pokok yer..kalau ema dah lama tak idup..huhuhu

NzA berkata...

amboi rajinnya,.....

norh berkata...

Saya baru hari ni 'sempat' jenguk laman...he he

Puan Kutu berkata...

comei tuan tanah nie.hehe..

Catat Ulasan

terima kasih daun keladi....

 

Copyright © 2013 Reserved to MulutPayau
Design by Cik Kumbang